شناسهٔ خبر: 45469337 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تحلیل روزانه بازار سکه و طلا در گفتگوی پارسینه با کشتی آرای؛

قیمت سکه و طلا کاهش یافت/ قیمت دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان+فهرست قیمت انواع سکه و فیلم

پارسینه

کارشناس بازار سکه و طلا، حباب سکه در بازار امروز را در محدوده ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون نرخ دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

صاحب‌خبر -
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با پارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت جهانی طلا تغییرات مختصری داشت و هر اونس طلا به یک هزار و ۸۵۲ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم با کمی کاهش به ۲۸ دلار و ۲۸ سنت رسید.

این کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال، ربع سکه با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۵۲ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۲۴ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور گفت: حباب سکه هم در بازار امروز در محدوده ۲۹۰ هزار تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1229362" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/685131/1229362?width=800&height=600"></script></div>

نظر شما