شناسهٔ خبر: 45446765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

«دیالوگ ها را جابه جا خواندید آقای نماینده»؛ واکنش توییتری اهالی رسانه به صحبت های جنجالی نماینده سبزوار

صاحب‌خبر -

 شفقنا رسانه- روز گذشته بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای با اشاره به واکنش فضای رسانه ای نسبت به ماجرای سیلی زدن عنابستانی، نماینده مجلس به یک سرباز راهور گفت: «عده ای در کشور هزینه درست کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می گیرند، فضای رسانه ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.» صحبت های این نماینده و استفاده از لفظ «شعبان بی مخ» با واکنش اهالی رسانه در شبکه های اجتماعی همراه بود.

 

برخی از واکنش های توییتری اهالی رسانه را در ادامه بخوانید…

 

به گزارش شفقنا رسانه، احسان بداغی، روزنامه نگار به حمایت برخی از نمایندگان از برخورد عنابستانی با سرباز راهور انتقاد کرد و با اشاره به اینکه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرده که «بررسی رفتار عنابستانی اولویت ما نیست» و حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس هم تاکید داشته که «ناجا باید عذرخواهی کند» و همچنین شعبان بی مخ خواندن رسانه های منتقد توسط نجم‌آبادی، نماینده سبزوار در توییتی کنایه آمیز نوشت: «مجلس انقلابی، حامی عدالت، پشتیبان مظلومان، ایستاده در برابر باندبازی‌های سیاسی.»

 

جلال خالقی، سردبیر سابق ایسکانیوز هم با «گستاخانه» خواندن صحبت های این نماینده مجلس، این برخورد را «نتیجه کوتاه آمدن و فراموشی مطالبه» دانست و در توییتی نوشت: « آقای نجم آبادی نماینده سبزوار با توهین به رسانه ها و مردم، تقبیح کنندگان رفتار غیرقانونی آقای عنابستانی را «عده ای شعبان بی مخ» دانستند که «دروغ پردازی و بزرگنمایی» می کنند. مرحله بعدی شکایت از رسانه ها و فعالان فضای مجازی است!».

در این بین برخی از اهالی رسانه هم با اشاره به ویژگی شخصیتی شعبان بی مخ از صحبت های این نماینده انتقاد کردند. مجتبی حسینی، سردبیر اعتماد آنلاین در توییتی نوشت: « شعبان جعفری چون به حکومت متزلزل پهلوی جان دوباره داد، از شاه لقب تاجبخش گرفت و از مردم لقب بی مخ. دیالوگ ها را جابه جا خواندید آقای نماینده!»

عباس عبدی، روزنامه نگار هم خطاب به این نماینده مجلس نوشت: « شعبان بی‌مخ چون مخ نداشت قادر نبود کاه را به کوه تبدیل کند بلکه برعکس با چاقو، مشت، عربده و نوچه‌هایش کوه را تبدیل به کاه می‌کرد. لطفا کار عنابستانی را کاه جلوه ندهید.»

حسن رستم زاده، روزنامه نگار دیگری بود که در توییتی انتقادی خطاب به بهروز محبّی نجم آبادی نوشت: «شعبان بی مخ ها ما مردم عادی هستیم جناب نجم آبادی. توهین شما کمتر از سیلی آقای عنابستانی به ملت ایران در سمت نماینده اقلیت بسیار کم همین مردم نیست. حق با شماست ببخشید ولی نعمت مردم مظلوم ایران».

سعید سیف، مدیر مسئول و صاحب امتیاز دیدبان ایران هم با اشاره به فیلم هزار دستان و رفتار شعبان بی مخ در توییتی تاکید کرد: « فکر کنم در فیلم هزار دستان، شعبان بی مخ بود که ژاندارم ها را کتک می زد. من هزار دستان را چهار بار تماشا کردم، ندیدم شعبان بی مخ خبرنگار یا روزنامه چی باشد. علاوه بر آن  شعبان از کاه کوه نمی ساخت، چک و لگد و سر می زد!»

 

بعد از واکنش های اهالی رسانه و کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به اظهارات بهروز محبّی نجم آبادی، این نماینده مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: « همیشه با تعاملی ویژه به رسانه ها احترام گذاشته ام اما در تیتری نادرست حقیر را متهم کرده اند که به رسانه ها که صدای ملت اند اهانت کرده ام… . شعبان بی مخ ها اهانت کنندگان و دروغ گویانی هستند که زنجیره ای و هماهنگ علیه منافع ملی اقدام می کنند. قاطبه ی رسانه ها مدافعان حق و عدالتند.»

نظر شما