شناسهٔ خبر: 45438483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اختلاف در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر ایران

مقام نظامی رژیم اشغالگر: باعث تاسف است کوهن حتی در متن سخنرانی رئیس ارتش هم دخالت می‌کند

درپی درگیری های لفظی بوجود آمده میان رئیس ارتش و رئیس سرویس جاسوسی موساد بر سر ایران یک مقام ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) عکا للشوون الاسرائیلیة، درپی درگیری های لفظی بوجود آمده میان رئیس ارتش و رئیس سرویس جاسوسی موساد بر سر ایران یک مقام ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

 

این منبع در گفتگو با رادیو ارتش رژیم اشغالگر گفت:« جای تاسف دارد که برخی به خود اجازه می دهند حتی در سخنرانی های رئیس ستاد ارتش هم دخالت کنند.

 

وی افزود:« رئیس ستاد ارتش از جانب مردم اسرائیل اظهار نظر کرد و این موضع گیری هیچ نیازی به این ندارد که از پیش با رئیس موساد مشورت کند.

 

او همچنین در پایان گفتگو تاکید کرد که بررسی پرونده ایران تنها به یوسی کوهن رئیس موساد منحصر نیست این موضوع بایستی پشت درب های بسته میان مقامات اسرائیلی برگزار شود.

 

پیشتر کوهن رئیس موساد تاکید کرده بود که اظهارات کوخاوی در رابطه با ایران و برنامه هسته‌ای آن غیرمسئولانه و به مثابه رفتار خودسرانه است.

 

بر اساس این گزارش، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته مدعی شده بود که ارتش اسرائیل در تمام نقاط خاورمیانه از جمله ایران فعالیت دارد.

 

این مقام صهیونیست با گفتن این که با توجه به تهدید ناشی از ایران، ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی پیدا می کند تا اگر حمله ای لازم بود انجام دهد، افزود: به ارتش دستور داده ام که علاوه بر برنامه های عملیاتی موجود، برنامه های دیگری را نیز آماده کنند. ما به این برنامه ها رسیدگی می کنیم و در سال آینده آن ها را گسترش می دهیم. البته کسانی که تصمیم می گیرند آن ها را اجرا کنند،  مقامات سیاسی هستند،  اما این برنامه ها باید روی میز باشند.

 

انتهای پیام/م.ح/

نظر شما