شناسهٔ خبر: 45405599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

وزیر اقتصاد به زودی استیضاح می شود

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده امضاهای لازم برای استیضاح وزیر اقتصاد در رابطه با بورس جمع‌آوری شده و به زودی این وزیر در مجلس استیضاح می شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر نمایندگان استان در پاسخ به خبرنگار بازار در خصوص  وضعیت نامناسب بازار بورس و زیان‌دهی مردم در بازار بورس، گفت: بخش عمده امضاهای لازم برای استیضاح وزیر اقتصاد در رابطه با بورس جمع‌آوری شده و به زودی این وزیر در مجلس استیضاح می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به فعالیت چهار شرکت بر روی واکسن کرونا کرونا اشاره کرد و گفت: فعالیت شرکت سرم‌سازی رازی از دیگر سازنده های داخلی عقب‌تر نیست و تحقیقات آن از دو مسیر مورد بررسی قرار گرفته و چند کشور نیز مشتری خرید این واکسن‌ها هستند. 

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل صادرات نفت برای حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده است، گفت: دولت به سمت فروش اموال، سهام و اوراق قرضه رفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته است، افزود: در تخصیص ها این رقم کمتر می شود.

طاهری تاکید کرد: در تدوین برنامه هفتم توسعه باید از شعارزدگی بیرون رفت و یکی از امور مهم بودجه ریزی واقعی و عملیاتی است.

وی به موضوع فرارهای مالیاتی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای مقدماتی در مجلس برای تعریف پایه های مالیاتی از جمله مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ثروت در دستور کار است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به نسبت هزینه عمرانی به مصارف در بودجه اشاره کرد و گفت: هرچه قدر هزینه عمرانی بیشتر باشد یعنی دولت‌ در حال ساخت و ساز و توسعه است.  

طاهری با بیان اینکه اجرای طرح‌های آب و فاضلاب استانی نیازمند اعتبارات است، گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ ها کم است و در این میان کشور در افق ۲۵ ساله با کمبود آب مواجه می‌شود.

نظر شما