شناسهٔ خبر: 45371186 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پرویز فتاح:

بنیاد مستضعفان جای دولت را نمی‌گیرد

موج نیوز

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: به هیچ وجه جای دولت را نمی گیریم و پروژه‌های ما جدا از دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز فتاح در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان که صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد گفت: در پروژه‌هایی که داریم جدا از دولت کار می‌کنیم و به هیچ وجه جای دولت را نمی‌گیریم و همچنین رقیب بخش خصوصی نیز نیستیم.

وی افزود: بنیاد مستضعفان تداخلی با بخش خصوصی ندارد و جای آنها را تنگ نمی‌کند.

وی گفت: با اطمینان می گویم بنیاد مستضعفان معافیت مالیاتی ندارد و همه مالیات را پرداخت می‌کنیم.

فتاح گفت: حضور مردم در دوران دفاع مقدس به پیروزی های بزرگ ما کمک کرده است در چند سال اخیر با فشار دشمن و تحریم مقاومت های اصلی مردم انجام شده و آنها تحمل کردند تا توانستیم امروز به این وضعیت برسیم و شاهد باشیم دشمن رو به زوال است.

وی گفت: نظام اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف بلند قرار دارد و بیشترین فشار روی اقشار ضعیف بوده است و تلاش نهادهای رهبری بر این است که بیشتر به داد محرومین برسد و طعم شیرین بنیاد مستضعفان به آنها چشانده شود.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: در اقتصاد مقاومتی باید مردم حضور پیدا کنند و در اکثر پروژه های ما مردم مشارکت جدی دارند و بنیاد بدون حضور مردم نمی‌تواند کارها را پیش ببرد.

فتاح افزود: اقدامات بنیاد مستضعفان در بخش صادرات و محرومیت زدایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است و شرایط تحریم کار را برای مردم سخت کرده اما هیچ کاری در بنیاد معطل تحریم و نیامدن خارجی‌ها نشده و همه جوان ها و شرکت های دانش بنیان و… پای کار آمدند و اهداف ما پیشرفته است.

وی گفت: مدتی که بنده در بنیاد مستضعفان فعالیت خود را آغاز کردم تاکنون از تمام برنامه‌های مصوب هم از نظر تولید و هم درآمد زایی جلوتر بوده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ شرکت ما در بورس است که امیدواریم وضعیت بورس نیز بهتر شود و تعدادی شرکت نیز در صف پیوستن به بورس هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: در بنیاد مستضعفان اسراف و تجمل‌گرایی نداریم و تمام هزینه ها کنترل می شود مکتب امام و رهبری بر مبنای ساده زیستی بنا گذاشته شده و تمام شرکت های ما نیز حسابرسی می شود.

فتاح با اشاره به اینکه بیش از ۲,۵۰۰ میلیارد تومان برای کرونا هزینه کرده ایم گفت: همچنین بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در شرایط تحریم سرمایه‌گذاری می‌کنیم که منجر به توسعه کشاورزی و صنایع می‌شود. قانون بازنشستگی را کاملاً اجرا کردیم و از جوانان نیز در اقدامات بنیاد استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ترامپ بنده و شرکت های مارا تحریم کرد، به دلیل اینکه از اقدامات ما عصبانی هستند گفت: به آنها می‌گوییم از عصبانیت بمیرید و ما از تلاش دست برنمی داریم.

نظر شما