شناسهٔ خبر: 45337229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قاتل فراری در کرمانشاه دستگیر شد

موج نیوز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که در یک درگیری و به ضرب گلوله برادر همسر سابق خود را به قتل رسانده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس از وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در شهرک کیهانشهر، گروهی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده از سوی پلیس مشخص شد مرد جوانی به‌منظور ملاقات با فرزندش، به درب منزل همسر سابق خود مراجعه می‌کند.

آمویی تصریح کرد: این فرد پس از حضور در حیات منزل و مشاهده برادر همسر سابق خود که اختلافات قدیمی باهم داشته‌اند، با او درگیر و به‌وسیله کلت کمری یک تیر به وی شلیک کرده و متواری می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به جان باختن مجروح 42 ساله در بیمارستان، افزود: مأموران با دریافت این گزارش به‌سرعت اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کرده و به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل در خصوص ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت برادر همسر سابق خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آمویی در پایان گفت: متأسفانه حمل و نگهداری سلاح باعث ایجاد بسیاری از حوادث تلخ این‌چنینی شده، درحالی‌که بسیاری از مشکلات با گفت‌وگو یا مراجعه با مراکز مشاوره قابل‌حل است.

برچسب‌ها:

نظر شما