شناسهٔ خبر: 45242064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان:

هلال‌احمر استان سمنان به ۳۰ گرفتار در برف امدادرسانی کرد

سمنان- مدیرعامل هلال‌احمر سمنان از امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به ۳۰ گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات در دیگر محورها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بارش برف و بوران در شماری از محورهای ارتباطی و مناطق استان سمنان به‌ویژه در ارتفاعات و شمال این استان منجر به گرفتار شدن خودروها در این راه‌ها شد، ابراز داشت: نیروهای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان سمنان پنج‌شنبه به ۳۰ سرنشین خودرو گرفتار در برف و بوران این استان امدادرسانی کردند.

وی ضمن بیان اینکه ۱۲ خودرو در محورهای برف‌گیر استان سمنان گرفتارشده بودند که چندین تیم امداد و نجات هلال‌احمر به این خودروها و سرنشینانشان خدمات ارائه دادند، افزود: عملیات امداد و نجات در محورهای مختلف استان همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تیم امداد و نجات پایگاه نردین محور میامی به کالپوش به خدمت‌رسانی گرفتار شدگان در برف مشغول هستند، ابراز داشت: تا این لحظه ۲۳ نفر امدادرسانی و ۱۱ بسته غذایی بین درراه ماندگان توزیع‌شده است.

محمدخانی بابیان اینکه تیم امداد و نجات پایگاه خرقانی محور شاهرود به آزادشهر نیز در حال خدمات‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: در پایگاه فولاد محله، محور فولاد محله به کیاسر عملیات امدادرسانی در حال انجام است.

وی افزود: پایگاه کوهستان شهمیرزاد محور شهمیرزاد به فولاد محله نیز یک خودرو را رهاسازی و چهار نفر را امدادرسانی کردند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

نظر شما