شناسهٔ خبر: 45233820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس اداره غله نهاوند عنوان کرد:

آغاز ذخیره روغن در انبارهای نفت سابق نهاوند از دهه فجر امسال

همدان - بازرگان، رئیس اداره غله نهاوند با بیان اینکه انبارهای سابق نفت از شرکت نفت به شرکت مادر تخصصی واگذار شده است، گفت: ذخیره روغن در انبارهای نفت سابق نهاوند از دهه فجر امسال آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

احمد بازرگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه انبارهای سابق نفت از شرکت نفت به شرکت مادر تخصصی واگذار شده است، گفت: در ابتدای امسال با حضور یزدان سیف معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، فرماندار نهاوند و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند از مخازن انبار نفت که اخیرا به عنوان مخازن ذخیره روغن خوراکی کشور به بخش خصوصی واگذار شده بازدید شد.

بازرگان گفت: انبارهای نفت شهرستان نهاوند در روستای جهان‌آباد قرار دارد و از سرمایه‌های این کشور محسوب می شود اما روزبه‌روز مستهلک شده و چندین سال بلااستفاده رها شده بود.

 وی عنوان کرد: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند بود چراکه همیشه بلااستفاده بودن این انبارها مورد سؤال مردم بود.

بازرگان گفت: با تلاش نماینده مردم نهاوند در مجلس و مساعدت یزدان سیف معاون وزیر صمتپس از پیگیرهای مستمر و پس از ۹ سال بلااستفاده بودن آها، با هدف اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها مجوز این مخازن برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور اخذ شد.

رئیس اداره غله نهاوند اضافه کرد: پیش از این هم از هشت مخزن این شرکت برای چهار مخزن مراحل تخلیه، شستشو و اخذ مجوزهای بهداشتی ذخیره روغن خوراکی تست شده که با تجهیز و به روز رسانی تجهیزات این انبار و هزینه چند میلیاردی،  این مخازن با شروع ذخیره سازی روغن خوراکی کشور در دهه فجر فعال خواهند شد.

نظر شما