شناسهٔ خبر: 45150612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

مردم رعایت نکنند، پیک چهارم کرونا تلفات بیشتری به جا می گذارد

موج نیوز

هوشنگ بازوند با تشکر از عموم مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، هشدار داد: آمار تست های مثبت کرونا بازهم رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند، پیک چهارم کرونا خطرات بیشتری به همراه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با ابراز نگرانی از بروز پیک چهارم کرونا در کرمانشاه، اظهار داشت: از مردم کرمانشاه به خاطر رعایت مناسب پروتکل ها ی بهداشتی مقابله با کرونا در طرح هوشمند ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی بسیار سپاسگزاریم و شرایط خوب این ایام هم محصول این همکاری‌ها است. 

بازوند در ادامه هشدار داد: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متاسفانه آمار تست‌های مثبت کرونایی دوباره رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند بی گمان استان کرمانشاه گرفتار موج چهارم اپیدمی کرونا می‌شود‌.

وی تاکید کرد: اگر وضعیت این بیماری در استان حاد شود؛ مجبور هستیم برای حفظ سلامت مردم دوباره محدودیت‌ها وممنوعیت‌های کرونایی را برقرار کنیم و این شرایط به ضرر اقتصاد استان خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس کاملاً اختیاری و هیچ اجباری در کار نیست و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند‌.

نظر شما