شناسهٔ خبر: 45140127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حزب الله : تحریم آستان قدس رضوی و تولیت آن توسط آمریکا توهین به دین حنیف اسلام است

صاحب‌خبر -

شفقنا- حزب الله لبنان امروز(شنبه) بیانیه ای در پی تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران، سوریه و حشد شعبی صادر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العهد، در این بیانیه ضمن محکوم کردن تحریم های اخیر آمده است: «قرار دادن آستان قدس رضوی و تولیت آن در فهرست تروریسم، اقدامی احمقانه و اهانت به دین حنیف اسلام است».

حزب الله افزود: «درج نام رئیس حشد شعبی در فهرست تحریم های آمریکا در چارچوب مجازات حشد شعبی به خاطر نقش آفرینی آن در دفاع از عراق و حاکمیت و امنیت آن صورت می گیرد».

این حزب با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا به سیباست خصمانه خود در قبال سوریه و دولت مشروع و مردم مقاوم آن ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: این اتحادیه فیصل مقدادی را هدف گرفته که تلاش بارزی در دفاع از سوریه و منافع آن صرف می کند.

حزب الله لبنان در ادامه این بیانیه با محکوم کردن تحریم فیصل مقداد و با ابراز تاسف از سیاست خصمانه اتحادیه اروپا و ایجاد تنش در قبال سوریه افزود: اتحادیه اروپا بر تروریسم سرپوش می گذارد و از سازمان های تروریستی حمایت می کند و در عین حال یک وزیر در دولت قانونی سوریه را تحریم می کند.

در پایان این بیانیه آمده است: به این ترتیب ما همبستگی خود را با المقداد اعلام می کنیم و از تجارب او در راستای خدمت به مردم سوریه تمجید می کنیم.

خبر را در العهد ببینید

 

 

نظر شما