شناسهٔ خبر: 45109126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

خانم منشی قاضی منصوری، چرا از تهران همراه او به خارج رفت؟

گذشت زمان و پیگیری های تازه ای که وکیل خانواده قاضی منصوری در باره قتل او انجام می دهند، ابعاد تازه تری به پرونده اضافه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نامه نیوز، بنابر مصاحبه اخیر وکیل خانواده منصوری، پای زنی به ماجرا باز شده که زمان معاونت منصوری در دادستانی، رییس‌ دفترش بوده و تا واپسین روزهای زندگی آقای قاضی، او را در سفر به آلمان و حتی تا زمان اقامت در هتلی در بخارست رومانی همراهی می‌کرده

برادر منصوری هم مدعی شده که تماس‌های دو-سه روز آخر زندگی برادرش به‌صورتی بود که به نظر می‌رسید در اختیار خودش نیست و مثل اینکه گروگان افرادی باشد، عمل می‌کرد و مانند کسانی بود که محدودیت گفتار و رفتار دارند و آزاد نیستند.

او گفته در نیمه‌های شب در چند تکه کاغذپاره کوچک وصیتنامه خودش را نوشته و برای چند نفر از بستگان از طریق واتس‌آپ فرستاده است.

سقوط شدید قیمت طلا / وحشت در بازار طلا ! + قیمت دلار و قیمت سکه چراغ سبز بهنوش طباطبایی به مهدی پاکدل! + عکس معنادار قیمت خودرو 99 / قیمت جدید محصولات ایران خودرو امروز + جدول قیمت پراید ترمز برید! / قیمت جدید تیبا، ساینا، کوییک (99/10/09) قیمت خودرو / قیمت انواع خودرو 27 دی 99 در بازار +جدول قیمت پراید/ آخرین قیمت پراید 27 دی 99 + جدول قیمت یارانه معیشتی / جزئیات واریز یارانه معیشتی جدید اعلام شد قیمت دلار /دلار ریزش کرد + جدول قیمت قیمت گوشی دیجیکالا / آخرین قیمت گوشی 27 دی 99 + جدول

نظر شما