شناسهٔ خبر: 4501851 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

رییس مجمع نمایندگان اصفهان در گفت‌وگو با جمهوریت:

روایت رییس مجمع نمایندگان اصفهان از استعفاء ؛ یک نفر از دولت تماس نگرفت

موسوی لارگانی تاکید دارد که تمام راه هایی پیش از استعفاء برای حل مشکل آب را پیمودیم اما نتیجه ای حاصل نشد.موسوی لارگانی تاکید دارد که تمام راه هایی پیش از استعفاء برای حل مشکل آب را پیمودیم اما نتیجه ای حاصل نشد.

صاحب‌خبر -

سیدناصر موسوی لارگانی ، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره استعفاء دسته جمعی نمایندگان اصفهان گفت: منتظر هستیم تا استعفاء در دستور کار قرار بگیرد ؛ روز گذشته نیز نه در جلسه علنی مجلس و نه در جلسه کمیسیون حاضر نشدیم.

 

وی در خصوص این استعفاء تاکید کرد : متاسفانه تمام راه هایی که باید طی می کردیم که کار به استعفا نرسد را طی کردیم ؛ جلسات متعددی با رییس مجلس ، وزیر نیرو ، معاونین وزیر نیرو ، دکتر جهانگیری دکتر نوبخت ، مسئولان وزارت نیرو وزرای دولت یازدهم و دوازدهم داشتیم تا شاید مشکل آب استان اصفهان به گشایشی برسد اما هرگز وعده ها محقق نشد.

 

” ۱۰ روز است استعفاء داده ایم نه از طرف دولت نه هیچ جای دیگر تماسی نداشته اند که مشکل چیست ؟ درد نمایندگان اصفهان چیست که استعفا داده اند؟خود آقای روحانی دوبار با وعده های بزرگ به میان مردم اصفهان آمد و از آن ها برای رییس جمهور شدن رای گرفت ، اردیبهشت سال ۹۶ بود که آقای روحانی به اصفهان آمد و شعار داد که اینبار دیگر نوبت اصفهان است و به طور حتم سامانه آبرسانی به اصفهان راه اندازی می شود.

 

لارگانی افزود : آخرین جلسه ما کمتر از دو ماه می گذرد و تمام وعده هایی که داده شده هرگز رنگ به اجرا به خود ندید.

 

موسوی لارگانی تصریح کرد : خود آقای روحانی دوبار با وعده های بزرگ به میان مردم اصفهان آمد و از آن ها برای رییس جمهور شدن رای گرفت ، اردیبهشت سال ۹۶ بود که آقای روحانی به اصفهان آمد و شعار داد که اینبار دیگر نوبت اصفهان است و به طور حتم سامانه آبرسانی به اصفهان راه اندازی می شود.

 

وی ادامه داد:۸ ماه از آقای رییس جمهور خواهش کردیم که جلسه ای برای مجمع نمایندگان استان اصفهان بگذارند که متاسفانه حتی یک جلسه محقق نشد.

 

موسوی لارگانی همچنین گفت : از رییس دفتر آقای روحانی ، آقای واعظی ۴ ماه درخواست برگزاری جلسه کردیم ؛ بنده خودم ۴ بار با ایشان حضوری صحبت کردم و گفتم حالا که رییس جمهور گرفتاری زیاد دارند شما وقت بگذارید تا نمایندگان اصفهان برای پیگیری و حل مشکلات با شما جلسه ای داشته باشند اما هرگز هیچ خبری نشد. علی رغم این که ایشان اصفهان است و بایدنگرانی داشته باشند اما زمانی نگذاشتند تا درد مردم اصفهان را بشنوند

 

رییس مجمع نمایندگان اصفهان همچنین گفت : ۱۰ روز است استعفاء داده ایم نه از طرف دولت نه هیچ جای دیگر تماسی نداشته اند که مشکل چیست ؟ درد نمایندگان اصفهان چیست که استعفا داده اند؟

 

وی خاطر نشان کرد: اگر تا جلسه علنی روز سه شنبه منوال به همین شکل باشد باز هم در جلسه علنی حاضر نمی شویم

 

 

 

 

نظر شما