شناسهٔ خبر: 45004947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انتخابات فدراسیون فوتبال؛ کیومرث هاشمی برای ریاست ثبت نام کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- انتخابات فدراسیون فوتبال روز 10 اسفند ماه برگزار می شود.
به گزارش آریا، صبح امروز علی کریمی با حضور زودهنگامش همه را غافلگیر کرد. بعد از کریمی، عادی مهدوی کیا برادر مهدی که قرار است نایب رییس اول علی کریمی باشد نیز وارد ساختمان فدراسیون شد تا اگر مشکلی برای ثبت نام برادرش بروز کرد، آن را حل کند. این دو هنوز کار ثبت نام خود را به پایان نرسانده اند و خبرنگاران منتظر حضور یا اظهار نظرشان هستند.
اما چهره مهم دیگری که امروز خودروی خود را در کوچه شلوغ فدراسیون پارک کرد، کیومرث هاشمی بود که قبلاً به عنوان رییس کمیته المپیک و قائم مقام رییس سازمان تربیت بدنی در ورزش ایران مشغول بوده و در دوره کمیته انتقالی نیز ریاست این کمیته را برعهده داشته است. او از نامزدهای دانه درشت انتخابات به شمار می‌آید. انتخاباتی که قبلاً حیدر بهاروند و شهاب الدین عزیزی خادم برای پست ریاستش ثبت نام کرده‌اند و حالا همه منتظرند مصطفی اجرلو نیز به این فهرست اضافه شود. قبلا نام حبیب کاشانی و حسین قریب برای پست ریاست مطرح بود اما مشخص نیست که این دو در این دوره از انتخابات برای ثبت نام بیایند یا نه.
کیومرث هاشمی رئیس اسبق کمیته ملی المپیک برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. هاشمی نواب غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و پریا شهریاری را به عنوان نواب رئیس پیشنهاد کرده است. پیش از این حیدر بهاروند، شهاب عزیزی خادم و علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند.
فریدون اصفهانیان برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز ثبت نام کرد. فریدون اصفهانیان که در حال حاضر ریاست کمیته داوران را برعهده دارد، امروز و در آخرین روز از ثبت نام برای انتخابات فدراسیون برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرد. مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا و عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند. رضا درویش (مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا) و سعید نجاریان (عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال) برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.
شهاب‌ الدین عزیزی‌ خادم درباره حضور خود در فدراسیون فوتبال برای ثبت ‌نام در پست نایب رئیسی اول این فدراسیون گفت: امروز برای ثبت ‌نام نایب رئیسی اول حیدر بهاروند به فدراسیون آمدم و ثبت‌ نام خودم برای پست ریاست روز چهارشنبه انجام شد. نایب رئیس اول مدنظر من منصور قنبرزاده است که سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت تهران و عضویت در هیأت رئیسه سازمان لیگ را دارد و از مدیران باتجربه و خبره در حوزه مدیریت ورزشی است.
عزیزی خادم افزود: نایب رئیس دوم من حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون و از مدیران باتجربه فوتبال کشورمان است. 4 سال در هیأت رئیسه فدراسیون در خدمت وی بودم. برای پست نایب رئیسی بانوان هم شهره موسوی را معرفی کردیم. احساس می‌ کنیم باید نگاه اقتصادی ‌تری در بخش بانوان که برای ما بسیار مهم است ایجاد شود و نیاز داریم بر اساس شرایطی که در فوتبال وجود دارد نگاه جنسیتی را کاهش بدهیم. امیدوارم تیم همکار من همراه و همگام با برنامه ‌های ما باشد.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: دوستان من برنامه ‌ای را تدوین کرده ‌اند که به زودی از آن رونمایی می‌ کنیم. این برنامه متناسب با شرایط فوتبال کشور است و امیدوارم اتفاق میمون و مبارکی بیفتد. همانگونه که می ‌دانید رضایتمندی عمومی از وضعیت فوتبال وجود ندارد و همه باید به هم کمک کنیم تا آرامش به این رشته برگردد.
نامزد نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم در 4 سال آینده هر کسی سکان‌ دار ریاست فدراسیون می‌ شود بتواند برنامه ‌های خود را با همراهی و همگامی مجمع و جامعه فوتبال محقق کند، مجمع نماینده ملت ایران در فدراسیون فوتبال است امیدوارم نامزدها برنامه ‌ای در شأن ملت ایران ارائه بدهد و هر کسی رأی آورد بتواند مردم را با تیم همفکر و همراهش خوشحال کند.

نظر شما