شناسهٔ خبر: 45004911 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا:

ورود خودرو با پلاک‌هاي غير بومي به شهر‌هاي قرمز و نارنجي ممنوع است/ در تردد همشهريان تهراني به شهر‌هاي زرد، نيازي به برگه تردد بين شهري نيست

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا: تردد همشهریان تهرانی به شهر‌های زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین قاسمی گفت: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به شهر‌های دیگر ممنوع است و تا زمانی که وضع شهر‌های قرمز و نارنجی؛ عادی نشود، شرایط به همین منوال است.
قاسمی درباره تردد بین شهری خودرو‌ها هم تاکید کرد: وضع تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به 212 شهر‌های زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به 29 شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیربومی ممنوع است.
قاسمی افزود: محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد و تغییری نکرده است و چند هفته اخیر شهر قرمز نداشتیم، اما 6 شهر استان مازندران از امروز قرمز و همچنین 23 شهر در کشور نارنجی و 212 شهر هم زرد هستند.
قاسمی افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، برنامه‌هایی در 5 حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف، خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث تردد‌ها پیش بینی شده بود که مناسب با وضعیت هر شهر اجرا می‌شود.
دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در 6 شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، نمی‌توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید برگزار شود.

نظر شما