شناسهٔ خبر: 45004640 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محسن هاشمی:

اجازه حضور شهردار در هيئت دولت را بدهيد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- محسن هاشمی گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌ها باعث آشتی هیات دولت و شهردار است و ان شاءالله شاهد حضور شهردار در هیئت دولت باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، طرح‌های شهری امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محسن هاشمی رئیس شورای شهر افتتاح شد.
رئیس شورای شهر تهران در این مراسم به معاون اول رئیس جمهور گفت: حضور شما امروز برای افتتاح طرح‌های شهری باعث آشتی هیات دولت و شهردار است و ان شاءالله با تلاش شما شاهد حضور شهردار در هیات دولت باشیم.
محسن هاشمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی شارباغ و بهره برداری از مرحله دو بزرگراه نجفی رستگار گفت: طرح شارباغ به دوره دوره‌ای که آقای احمدی نژاد شهردار بود؛ برمی گردد که به مناطق 17 و 18 مراجعه کرد و تصمیم گرفت راه آهن به زیر زمین برود و خوشبختانه راه آهن در دوره ریاست جمهوری ایشان به زیر زمین رفت و فعالیت خود را آغاز کرد و با حمایت قرارگاه خاتم انبیاء ساخته شد.
وی ادامه داد: در طرح شهید نجفی رستگار هم ابتدای شش کیلومتر آن افتتاح شده است و امروز پنج کیلومتر باقی مانده از آن افتتاح می‌شود تا مردم بتواند ترافیک سنگین جنوب شرق تهران را پشت سر بگذارند.
هاشمی همچنین گفت: امروز سالروز شهادت امیرکبیر است که می‌توان از وی به عنوان نخستین سردار سازندگی یاد کرد. نفر بعدی آیت الله هاشمی سردار سازندگی بود و نفر سوم سردار محمد رئیس قرارگاه خاتم انبیاء یکی از آن سردار‌های سازندگی است.
هاشمی افزود: وجود شما در این مراسم باعث آشتی هیات دولت با شهرداری می‌شود و ان شاءالله با حمایت شما از این پس شهرداری تهران در هیات دولت حضور داشته باشد.
بزرگراه شهید نجفی رستگار بعد از سه دهه به بهرداری رسیده است و گره ترافیکی جنوب شرق تهران را حل می‌کند.
11 درصد بار ترافیکی تهران به این محدوده اختصاص دارد که شهرداری با وجود هزار و 690 معارض با 99 درصد معارضان به توافق رسیده و این بزرگراه را ساخته و به بهرداری رسانده است.

نظر شما