شناسهٔ خبر: 45000874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ اعلام کرد

بررسی کلیات بودجه در صحن مجلس؛ نیمه اول بهمن ماه

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰، اواخر نیمه اول بهمن در صحن مجلس به رای گذاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، رحیم زارع افزود: جلسات کمیسیون تلفیق در هفته پیش رو به احتمال زیاد در ۳ شیفت کاری برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۹۰ درصد بخش‌های درآمدی لایحه بودجه بررسی شده است و در هفته آینده اعضای کمیسیون تلفیق بررسی بخش‌های هزینه‌ای بودجه را به دست می‌گیرند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزود: بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه عموما زمانبر است چرا که پیشنهادات نمایندگان در حوزه مصارف بودجه زیاد است.

وی گفت: بیشترین زمان در بررسی بخش هزینه‌ای نیز مربوط به تبصره ۴ در حوزه برداشت دولت از صندوق توسعه ملی و همچنین تبصره ۱۴ مربوط به هدفمندی یارانه‌ها است که حتما بحث‌های چالشی به همراه دارد.

زارع افزود: کمیسیون تلفیق تلاش دارد تا گزارش خود را تا پایان دی نهایی و به هیات رییسه مجلس ارائه کند، پس از آن نیز نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به هیات رییسه بدهند.

وی گفت: پس از آن بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می‌گیرد و ابتدا کلیات آن به رای گذاشته خواهد شد که در صورت رای موافق به کلیات این لایحه، نمایندگان طی روزهای متوالی جزئیات بودجه را بررسی می‌کنند.

نظر شما