شناسهٔ خبر: 44997287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ثبت نام هوشنگ نصیرزاده برای انتخابات فدراسیون فوتبال/ آجرلو و هاشمی فردا می آیند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- علی کریمی، حیدر بهاروند و شهاب عزیزی خادم نامزدهایی هستند که تا امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.
به گزارش آریا، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی با وجود اعلام آمادگی هنوز برای ثبت نام اقدامی انجام نداده اند. هدایت ممبینی هم که تا دیروز علاقه شدیدی به حضور در انتخابات داشت، هنوز وارد میدان نام نویسی نشده است. در نام نویسی سری قبل که مجمع هفتاد و چند عضو داشت و هر نامزد باید 10 فرم و تاییدیه برای ثبت نام ارائه می کرد، از تمام فرم های مجمع استفاده شد و با استفاده از ظرفیت 7 نامزد (هر نفر 10 فرم و در مجموع 70 فرم) 7 نفر برای ریاست ثبت نام کردند.
این بار اما قرار نیست از مجمع 89 نفره 17 نامزد بیرون بیاید. از آن جایی که این بار هر نامزد ریاست فقط 5 تاییدیه می خواهد، چیدمان 89 نفره مجمع به 17 نفر اجازه شرکت در رقابت انتخاباتی را می دهد ولی بعید است تعداد نامزدها حتی دو رقمی شود. فعلا علی کریمی، شهاب عزیزی خادم و حیدر بهاروند برای ریاست ثبت نام کرده اند و فردا باید منتظر آجرلو و هاشمی هم باشیم. هدایت ممبینی هنوز به جمع بندی کامل برای شرکت در انتخابات نرسیده و احتمال دارد به همان انتخابات عضو هیات رییسه قانع شود. دکتر قریب طی روزهای اخیر به حدی از فضای انتخابات فاصله گرفته که حتی از چند گروه مجازی که با محوریت فوتابال تشکیل شده بود، کنار کشیده چه برسد به انتخابات! سعید آذری هم در ظاهر به نفع علی کریمی از انتخابات کنار رفته و محمد دادکان هم تقریبا اعلام کرده قصد حضور ندارد.
اما مصطفی آجرلو برای حضور در انتخابات جدی است و هاشمی هم گزینه ای است که همزمان از سوی بخشی از بدنه فدراسیون فوتبال که به وزارت ورزش نزدیک است و برخی چهره های اصولگرای حاضر در ورزش حمایت می شود. آنهایی که می گویند کلید بازی دست مهدی تاج است، هنوز هم منتظرند تیم تاج و اصفهانی ها اسلامیان را به میدان رقابت بفرستد. بقیه گزینه ها هم فقط در حد حرف مطرح هستند.
در حالی که فردا مهلت قانونی برای نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان می رسد، هوشنگ نصیرزاده هم برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی، صادق درودگر، میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی، حسن کامرانی ‌فر، محسن ترکی و ... افرادی بودند که پیش از این برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کردند. البته محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان، محمد جواهری مدیرعامل گل گهر سیرجان، علی علیزاده معاون و مدیرفنی باشگاه مس رفسنجان و نفرات دیگری هم برای شرکت در بخش نمایندگان باشگاه ها در هیات رییسه ثبت نام کرده اند. خداداد افشاریان، طهمورث حیدری و ... هم برای بخش نمایندگان هیات های فوتبال در هیات رییسه نام نویسی کردند.
باشگاه ها می توانند دو عضو در هیات رییسه داشته باشند و هیات ها هم همین تعداد کرسی را در هیات رییسه دارند و این یکی از ایرادهای اساسنامه است که به نمایندگان هیات ها و باشگاه ها اجازه می دهد در بخش کارشناسی هم ثبت نام کنند. سه کارشناس می توانند با رای مجمع به عضویت هیات رییسه در بیایند.
جالب این جاست که برای شرکت در انتخابات هیات رییسه 2 فرم یا تاییدیه کافی است اما سه نفر از کسانی که در فدراسیون فوتبال فعالیت می کنند و نامزد انتخابات شده اند، با بالغ بر 40 عضو مجمع تماس گرفته و از آنها خوساته اند به سایر اشخاص غیر از خودشان تاییدیه ندهند. هدف آنها کم کردن نامزد در بخش انتخابات اعضای هیات رییسه است. گفته می شود امروز نیما نکیسا هم برای عضویت در هیات رییسه نام نویسی می کند.
برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز تا به حال شهاب عزیزی خادم (با معرفی منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و شهره موسوی به عنوان نواب رییس) حیدر بهاروند (با معرفی شهاب عزیزی خادم، منصور قنبرزاده و شهره موسوی در نقش نواب رییس) و علی کریمی (با معرفی مهدی مهدوی کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور برای نایب رییسی اول تا سوم) نام نویسی کرده اند.

نظر شما