شناسهٔ خبر: 44992127 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی

کابران واتس اپ کاربران مجبور به اشتراک گذاری اطلاعات خود با فیس بوک شدند

آپدیت جدید واتس اپ کاربران را مجبور می کند برای ادامه استفاده از این اپیکیشن یا اطلاعات خود را با فیسبوک به اشتراک بگذارند و یا دسترسی به واتس اپ را از دست می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر به تقل از ایندپندنت، واتس اپ با آپدیت جدید کاربرانش را مجبور می کند تا با قانون جدید حفاظت از اطلاعات شخصی موافقت کنند و در غیر اینصورت دسترسی شان به اپ را از دست می دهند.

موافقت کردن با قوانین جدید واتس اپ به معنای آن است که اطلاعات خصوصی کاربر از جمله شماره موبایل وی با فیسبوک (مالک پیام رسان) به اشتراک گذاشته می شود.

تمام کاربران این اپ باید تا ٨ فوریه ٢٠٢١ میلادی با قوانین جدید موافقت کنند و در غیر اینصورت دسترسی به چت ها و شماره تماس های ثبت شده در آنرا از دست می دهند.

آپدیت جدید به شکل یک نوتیفیکیشن داخل اپ ظاهر می شود که کاربران میتوانند تا مهلت تعیین شده آنرا نادیده بگیرند.

در نوتیفیکیشن مذکور آمده است:« با تأیید این پیام شما قوانین جدیدی را قبول می کنید که از ٨ فوریه ٢٠٢١ میلادی اجرا خواهد شد. پس از این تاریخ باید برای ادامه استفاده از پیام رسان، باید قوانین جدید را قبول کنید. در صورت تمایل به حذف اپلیکیشن میتوانید به Help Center مراجعه کنید.»

هرچند واتس اپ از اظهار نظر درباره آبدیت جدید خودداری کرده ولی به گفته سخنگوی شرکت، قانون جدید معمول است و کاربران فرصت زيادي دارند تا آنرا بررسی کنند.

واتس آپ,آپدیت جدید Whatsapp

نظر شما