شناسهٔ خبر: 44963110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علیرضارزم حسینی :

شهید سلیمانی به عنوان افتخار ایران باقی می‌ماند

موج نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حاج قاسم خود را فدای مردم کرد؛ برای حاج قاسم انسان‌ها با هر لباس، جناح و سلیقه فرقی نمی‌کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، علیرضا رزم ‌حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ؛ دقایقی قبل با حضور گلزار شهدای کرمان ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به شایستگی از شهید سلیمانی تجلیل کردند و بهترین عبارات را که همان مکتب حاج قاسم است چه چیز دیگری می‌توان برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت : حاج قاسم تمام مردم ایران را ارج می نهاد و به هیچ وجه تفاوت و تمایزی میان مردم نمی گذاشت ؛ برای حاج قاسم انسان‌ها با هر لباس، جناح و سلیقه فرقی نمی‌کرد و حاج قاسم با همین دیدگاه جانش را فدای مردم  کرد

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عنوان افتخار ایران باقی می‌ماند و نسل‌های جدید و باید راه حاج قاسم را دنبال کنند گفت: حاج قاسم به عنوان یک اسطوره و نشانه راه برای همه ملت ایران باقی ماند.

رزم ‌حسینی گفت :  امروز همه کرمان را به اسم حاج قاسم می‌شناسند و مردم استان کرمان شرافت خود را در طول دوران دفاع مقدس با لشکر همیشه پیروز 41 ثاراله نشان دادند و امروز حاج قاسم نماد و شناسنامه کرمان است و نام کرمان با نام حاج قاسم عجین گردیده و مردم کرمان باید با تاسی از مکتب حاج قاسم ادامه دهنده و مروج راه و مکتب سردار شهید سلیمانی باشند

نظر شما