شناسهٔ خبر: 44939841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با افتتاح کانون زنان بازرگان استان هرمزگان؛

تقویت ارتباط تجار هرمزگانی با تجار ملی و بین‌المللی

موج نیوز هستی سلطانی

نماینده مردم بخش مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی افتتاح کانون زنان بازرگان استان ضمن تقدیر از اقدامات اتاق بازرگانی بندرعباس، گفت: ایجاد این تشکل سبب تقویت حلقه اتصال بین تجار استان با کل ایران و سایر کشورهای خارجی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از «محمدرضا صفا» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در حاشیه‌ی افتتاح کانون زنان بازرگان استان هرمزگان بیان داشت: نگاه ویژه‌ی اتاق بازرگانی به جایگاه زنان که باعث ایجاد انگیزه در آنان می‌شود، ستودنی است.

وی در خصوص نقش زنان در اقتصاد، گفت: زنان در طول تاریخ در همه‌ی عرصه‌ها و در کنار مردان و همچنین به‌صورت مستقل حضور داشته‌اند و این موضوع نشان از توانمندی آن‌ها در حوزه اقتصاد است.

نماینده مردم بخش مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: زنان هرمزگان در بخش‌های مختلف انگیزه و توانمندی بالایی دارند و اکنون‌که مسائلی مانند تجارت و بازرگانی در کشور به دست توانمند زنان سپرده شده، نشان‌دهنده اهمیت بالای این موضوع است.

وی با اشاره به قدمت بالای بازرگانی و تجارت در هرمزگان، گفت: از هر نوع حمایت و پشتیبانی که لازم است در این زمینه انجام شود، فروگذار نخواهم بود و تشکیل تشکلی تحت عنوان کانون زنان بازرگان با ساختمانی مستقل نشان‌دهنده انسجام و هماهنگی بین زنان است.

احمد مرادی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تقویت حلقه اتصال بین تجار استان با کل ایران و سایر کشورهای خارجی، تأکید کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم استان هرمزگان استانی شناخته شده در اتاق بازرگانی کشور است و اکنون باید نهایت استفاده‌ی خود را از مرزی بودن استان ببریم.

نماینده مردم بخش مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز خوشحالیم که نام هرمزگان در کشورهایی توسعه‌یافته‌ای همانند چین شناخته شده است و این کشورها برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام آمادگی می‌کنند‌ که این موضوع نشان‌دهنده ظرفیت ویژه استان در تمامی زمینه‌هاست.

نظر شما