شناسهٔ خبر: 44909271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور:

تهران بازار خوب محصولات تولیدی استان سمنان است

سمنان- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه محصولات تولیدی استان سمنان می‌توانند در بازار تهران عرضه شوند، گفت: تهران بازار بسیار خوب تولیدات استان است زیرا نزدیکی و همچنین تنوع و سطح کیفی محصولات این اجازه را می‌دهد تا در بازارهای پایتخت مطرح شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امید صبح دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان در دفتر وی، با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه دارد، تاکید کرد: تهران بازار بسیار خوب تولیدات استان است زیرا نزدیکی و همچنین تنوع و سطح کیفی محصولات این اجازه را می‌دهد تا در بازارهای پایتخت مطرح شوند و در این حوزه باید اقدامات تسهیل گری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار زیادی در راستای توسعه مناطق روستایی کشور به انجام رسیده است، گفت:  بحث ایجاد ظرفیت های اشتعال روستائیان اقدام بسیار مناسبی بود که در دولت به انجام رسید

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به تولیدات روستایی استان سمنان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: بازار تهران ، فرصت فوق العاده و بسیار ممتازی برای فروش تولیدات روستایی استان سمنان است .

ویژگی جغرافیایی
استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از امتیازات اساسی استان، واقع شدن در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب است، گفت:  تعدادی از روستاهای استان به‌عنوان روستای بدون بیکار معرفی شده اند که ظرفیت بسیار خوبی در اقتصاد و توسعه منطقه هستند

علی رضا آشناگر بیان داشت: روستاهایی مثل محمد آباد، جودانه و دهملا و همچنین شهر کلاته‌خیج نمونه‌های موفقی از ایجاد اشتغال موثر در استان سمنان است.

وی درباره مزیت ها  و ویژگی های استان سمنان نیز، تاکید کرد:  نزدیکی استان به پایتخت کشور، ظرفیت مناسبی است که می‌تواند موجب توانمندی شهرها و روستاهای استان باشد.

نظر شما