شناسهٔ خبر: 44868379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله مصباح یزدی در نفی رژیم ستم‌شاهی و اثبات مبانی انقلاب تلاش‌های فراوانی کرد

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در نفی رژیم ستم‌شاهی و اثبات مبانی انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان  رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عن رسول الله (صلی الله علیه و آله): مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تأثر و تألم اینجانب شد. این عالم بزرگوار را به حق می‌توان از شاگردان برجسته مکتب امام خمینی (ره) دانست چرا که هم در نفی رژیم ستم‌شاهی و هم در اثبات مبانی انقلاب بسیار کوشیدند و در دوره‌ای که عده‌ای از خواص سکوت اختیار کرده بودند فریاد حق‌خواهیش طنین‌انداز بود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در عرصه نظر محصور نکرد و به منصه ظهور رسانید. ایشان در دوران زندگی خود هیچ گاه از قلم و سخن خویش در راستای اعتلای مبانی انقلاب اسلامی دریغ نکرد و نتیجه این فعالیت گسترده را در نسل جوان انقلابی به خوبی مشاهده می‌کنیم.

اینجانب مصیبت به وجود آمده را به محضر مقام معظم رهبری، علمای حوزه های علمیه، شاگردان و بیت مکرم آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات را خواستارم.

انتهای پیام/490/س

نظر شما