شناسهٔ خبر: 44822951 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تهران، ميدان شهدا ويژه ايام شهادت سردار سليماني

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- ویژه برنامه تهران میدان شهدا با مروری بر زندگی شهید ابومهدی المهندس، شهید حسین پورجعفری دوست و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از رادیو تهران پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، این برنامه روایتی مستند از زندگینامه شهدا با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت است. برنامه «تهران میدان شهداء» در گفتگوی اختصاصی و صمیمی با فرزندان و همرزمان سرداران شهید، داستان زندگی خانواده معظم شهدا را مرور می‌کند.
گروه تهران و رویداد‌های رادیو تهران در ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت ویژه، برنامه تهران میدان شهدا را این شب‌ها از ساعت 20 تقدیم مخاطبان می‌کند.
مهمان برنامه تهران میدان شهداء، امشب چهارشنبه 10 دی ماه، محمدعلی پورجعفری فرزند شهید حسین پورجعفری دوست، همراه و همرزم و جعبه سیاه حاج قاسم سلیمانی است که از ناگفته های13دی 98 خواهد گفت.
پنجشنبه 11دی، مستند ابومهدی المهندس در گفتگو با دختر شهید ابومهدی المهندس تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.
پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مستند «سلفی با ابومهندس» بسیار دیده شد؛ در این ویژه برنامه گفتگویی با مستندساز این برنامه که خاطره‌هایی از لحظات حضور در کنار این شهید را روایت کرده است، روایتی از زندگی و مجاهدت این شهید بزرگ و مجاهد عراقی، به سمع مخاطبان می‌رسد.
شنبه 13 دی همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها با همرزمان و همراهان حاج قاسم سلیمانی گفتگو خواهد شد.

نظر شما