شناسهٔ خبر: 44752078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نوروزی در صحن مجلس:

اگر از روز اول مردم می دانستند مشاوران روحانی چه کسانی هستند، به وی رأی نمی دادند

موج نیوز

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از روز اول مردم می دانستند مشاوران روحانی چه کسانی هستند، به وی رأی نمی دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، گفت: در ماده ۶ این طرح آمده است که رئیس جمهور موظف است در یکی از حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بین المللی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی حداقل یک نفر و مجموعا ۵ نفر را به عنوان مشاور هنگام ثبت نام معرفی کند.

وی بیان کرد: بنده با حذف ماده ۶ این طرح مخالف هستم چرا که رئیس جمهور منتخب پس از رأی آوردن به فکر انتخاب معاون اول و مشاوران خود می افتد، در حالی که بهتر آن بود که در زمان ثبت نام مشاوران خود را معرفی کند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امر ضروری است و اگر از روز اول مردم می دانستند مشاوران روحانی چه کسانی هستند، به وی رأی نمی دادند.

نوروزی اظهار داشت: مردم فکر می کردند حسن روحانی فردی است که در جامعه روحانیت بوده و در دوران دفاع مقدس خدمت کرده است و به همین دلیل به وی رأی دادند اما سپس متوجه شدند که مشاوران وی حزبی هستند.

وی تاکید کرد: اگر مشاوران رئیس جمهور مانند همه کشورهای جهان از ابتدا مشخص باشد و مردم بدانند وی با چه کسانی ارتباط دارد و خوراک فکری از چه کسانی می گیرد، بهتر تصمیم می گیرند.

نظر شما