شناسهٔ خبر: 44741131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه آثار هنری مددجویان زندان‌های کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل زندان‌ها استان کرمان از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی مددجویان زندان‌های کشور در جوار گلزار شهدای کرمان و مزار حاج قاسم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رمضان امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای تجسمی مددجویان زندان‌های سراسر کشور 8 تا 18 دی ماه در جوار گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنری مددجویان زندان‌های سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون آثار هنری مددجویان زندان‌های 31 استان کشور بدست ما رسیده و این آثار در زمینه‌های هنری از جمله نقاشی، شعر، دل نوشته، معرق، منبت و ... هستند گفت: پس از داوری به آثار برتر هدایا و مشوق‌های لازم اهدا می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و عزاداری در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی مددجویان زندان های سراسر کشور در کرمان، ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی در زندان های استان نیز به منظور آشنایی هر چه بیشتر آنها با سیره سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان های استان کرمان با عنوان اینکه 10 هزار و 600 نفر مددجویان زندان‌های استان کرمان هستند گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مجموعه سازمان زندان‌ها تلاش کرد تا شخصیت و سیره این شهید والا مقام هر چه بیشتر در بین مددجویان زندان‌های استان ترویج داده شود.

وی به ایجاد زمینه آزادی 63 زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تعمیر و احداث منزل مسکونی 63 نفر از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و اهدای هزار و 335 بسته معیشتی نیز به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی انجمن حمایت زندانیان، مجموعه قضایی استان و خیران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/511/ت

برچسب‌ها:

نظر شما