شناسهٔ خبر: 44736515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

حوادث طبیعی

آخرین جزئیات کوهنوردان گمشده شده در ارتفاعات استان تهران/کشف ۶ فوتی و ۱۶ مفقودی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در مورد آخرین جزئیات کوهنوردان گمشده شده در ارتفاعات استان تهران توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه آخرین آمار کوهنوردان گمشده شده در نواحی کوهستانی کشورمان اظهار کرد :متاسفانه روز گذشته ۵ دی ماه در کل کشور ، کوهنوردانی دچار حادثه و مفقودی شدند. همچنین ده کوهنورد در خراسان شمالی با تلاش امدادگران پیدا شدند.

او با اشاره به آمار کوهنوردان سانحه دیده در استان تهران، گفت:روز گذشته در چند ناحیه از تهران، چون آهار و توچال کوهنوردان دچار حادثه شدند که تا به امروز حدود ۱۶ مفقودی در ارتفاعات استان تهران اعلام شده است.

محمدی با بیان اینکه تاکنون مجموع فوت شدگان یافت شده در کوه های شمالی تهران به ۶ نفر رسیده اظهار کرد :تاکنون ۳ فوتی در ارتفاعات کلکچال، ۲ فوتی در دارآباد و ۱ فوتی در آهار پیدا شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود:حدود ۷ نفر از کوهنوردان مفقود شده در منطقه ردیابی شدند و ۱۶ تیم عملیاتی به منطقه اعزام شدند که در حال جستجو مفقودی ها هستند.

محمدی تأکید کرد:خانواده هایی که گمان می کنند فرزندانشان در بین کوهنوردان گمشده شده در استان تهران هستند، هر چه سریعتر با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و داده های آن ها را در اختیار سازمان امداد و نجات قرار دهند.

نظر شما