شناسهٔ خبر: 44725085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در واکنش به عادی سازی روابط رباط و تل آویو صورت گرفت؛

هشدار حماس به حکام عرب درباره عواقب عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جنبش حماس در واکنش به بیانیه مشترک رژیم صهیونیستی و مغرب درباره اعلام عادی سای روابط میان خود اعلام کرد ما بار دیگر درباره خطر هروله و حرکت پرشتاب به سمت عادی سازی روابط با دشمن هشدار می دهیم.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از رسانه های فلسطینی، حماس خاطر نشان کرد ما قاطعانه با تمام توافقات اعلام شده از سوی برخی کشورهای عربی مبنی بر عادی سازی روابط  با دشمن مخالف هستیم.

 

این جنبش در انتقاد از نخست وزیر مغرب به عنوان رهبر یک حزب اسلامگرا به سبب قرار گرفتن در کنار مقامات صهیونیست تاکید کرد ایستادن رهبر یک حزب اسلامگرا در کنار جنایتکار جنگی که دستش به خون ملت فلسطین آغشته است، صحنه دردآور اندوهباری است.

 

حماس آورده است اقدام نخست وزیر مغرب در امضای بیانیه عادی سازی و حمایت دبیرخانه حزب عدالت و توسعه از آن، زیرپا گذاشتن اصول حزب است.

 

این جنبش تاکید کرد تحقق منافع کشورهای اسلامی به زیان مسئله ملت فلسطین امکان ندارد و ما پیامدهای اعلام شوم عادی سازی روابط مغرب با دشمن را بی نهایت خطرناک می دانیم، این در حالی است که مغرب ریاست کمیته قدس را برعهده دارد.

 

حماس خاطر نشان کرد ما ایمان داریم که اشغالگران از عادی سازی روابط برای تحکیم و تثبیت شیوه تجاوزکارانه خود علیه قدس و مسجدالاقصی سوء استفاده خواهند کرد.

 

این جنبش با تمجید از ملت مغرب و احزاب و گروههای سیاسی و مردمی که بر مخالفت خود با عادی سازی روابط تاکید کرده اند، از حزب عدالت و توسعه خواست در موضع خود در این زمینه تجدید نظر کند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما