شناسهٔ خبر: 44718739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

آمریکابه دلیل تحقق دستاوردهای مقاومت شهید سلیمانی راترور کرد

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اجرایی «حزب‌الله» لبنان در سخنانی گفت: ایالات متحده آمریکا به دلیل تحقق دستاوردهای گسترده محور مقاومت در جبهه های گوناگون...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در آستانه اولین سالروز جنایت ترور شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در شهر بغداد، سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا به دلیل تحقق دستاوردهای گسترده محور مقاومت در جبهه‌های گوناگون نبرد به ترور شهید سلیمانی در شهر بغداد، متوسل شد.

سید هاشم صفی‌الدین همچنین عنوان کرد: پیروزی بر داعش در عراق به فضل مبارزات مردمی، حشد شعبی و ارتش عراق حاصل شد اما مَردی که به عنوان اولین نفر به نبرد با داعش شتافت و مسئولت این نبرد را به دوش کشید، حاج قاسم سلیمانی بود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی ازجمله فرماندهان پیشرو، فعال و طراح در تمامی میدان‌های نبرد بود و هیچکس نمی‌تواند این مسأله را انکار کند.

گفتنی است، پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا در روز ۱۳ دی ماه سال گذشته خودروی حامل شهید سلیمانی و همرزمانش از جمله شهید ابومهدی المهندس را در شهر بغداد، پایتخت عراق هدف قرار داده و آنها را به شهادت رساندند.

نظر شما