شناسهٔ خبر: 44712218 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون وزیر کشور اعلام کرد

الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری

جمالی نژاد، معاون وزیر کشور از تعامل مستمر با استانداران و الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور از تعامل مستمر با استانداران و الزام استان‌ها به رعایت شیوه نامه‌ها در پایانه‌های مسافربری خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدها و بازرسی‌های سرزده انجام شده، نواقص شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شده است.

جمالی نژاد با اشاره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه بلیت از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت این مبلغ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیگیری مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان درونشهری، گفت: اقدامات اولیه انجام شده است و به زودی این اتوبوس‌ها تامین خواهد شد. همچنین پیشنهاد تهیه هزار دستگاه اتوبوس برای شهرداری‌های تهران و تبریز علاوه بر مصوبه مذکور داده شده است، که در حال پیگیری است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری همچنین از الزام شهرداری‌ها و استانداری‌ها برای حفظ ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: پیگیری‌های اولیه برای انتشار اوراق مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

جمالی نژاد همچنین به طرح ارائه ۶ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به تاکسی داران اشاره کرد و گفت: موانعی برای ارائه ضمانت از سوی تاکسی داران وجود داشت که با رایزنی‌های انجام شده، این موانع برطرف شد و همه تاکسی دارانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

نظر شما