شناسهٔ خبر: 44705587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردم رسالت اصلی صدا و سیما

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از رسالتهای اصلی صداوسیما، امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، در مراسمی که در تالار وحدت صدا وسیما مرکز کردستان برگزار گردید، از برترین‌های صداوسیماتجلیل شد.

در این مراسم از تهیه کنندگان، مستند سازان و مجریان مرکز کردستان که در 6 ماهه اول امسال در بین مراکز برتر کشور حائز عنوان‌های برتر شدند تقدیر شد.

  نماینده ولی فقیه در کردستان، از صدا و سیما به عنوان رسانه پیام رسان نام برد و گفت: امید آفرینی، بیان دغدغه‌های مردم، ترویج سبک زندگی اسلامی وسالم، معنویت و جامع نگری مذهبی و قومیتی از رسالت‌های مهمی است که باید در جامعه کنونی ترویج شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه امید نقطه اساسی جامعه امروز ماست اظهار کرد: در جامعه ما بیشتر از آنکه ناامیدی وجود داشته باشد احساس ناامیدی وجود دارد و مشکلات اقتصادی و گرانی ها مردم را اذیت می­کند و وظیفه مسئولین است که گلایه ها را حل و فصل کنند و در این میان صدا و سیما با بیان دغدغه ها و مشکلات مردم می تواند کمک حال جامعه باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه، این رسانه فراگیر، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیگیری مطالبات مردم، توسعه استان و تقریب مذاهب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند گفت: صدا و سیما همواره از رهنمودها و حمایتهای نماینده ولی فقیه استقبال کرده و ارشادات ایشان همچون تابلوی راهنمایی است که خط سیر ما را مشخص می کند.

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از صدا وسیما

جعفر عبدالملکی با اشاره به برنامه­ ریزی­ های جامع محتوایی و نظارت بر روند تولید و پخش برنامه­ های صدا و سیما در شش ماهه اول سال 1399 اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کردستان از لحاظ شاخص میزان مخاطب، رضایتمندی و نفوذ  در میان مخاطبین جایگاه فاخری در استان و کشور دارد  و هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیرکل صدا وسیما مرکز کردستان همچنین با بیان اینکه رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما باید در جهت منظومه فرهنگی حرکت کنند افزود: تحقق چهار محور، دین، امید، اخلاق و آگاهی بخشی به جامعه از اهداف مهم ما در ساخت برنامه‌های مختلف صدا و سیما است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه از بخشهای مختلف صداوسیمای مرکز کردستان بازدید کرد.

نظر شما