شناسهٔ خبر: 44673600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرنطینه شد

فارس

بعد از مشخص شدن ابتلای یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم به دلیل دیدار با وی به قرنطینه رفت.

صاحب‌خبر -

در حالی که شدت گرفتن اختلافات در فلسطین اشغالی سبب شده که احتمال فروپاشی کابینه ائتلافی حاکم و برگزاری انتخابات پارلمانی قوت بگیرد، وزیر جنگ و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی این رژیم از بیم ابتلا به کرونا قرنطینه شده است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با یک نماینده پارلمان این رژیم (کنست) که بعدا تست وی به ویروس کرونا مثبت شد، خود را در قرنطینه قرار داد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، بنی گانتز پنجشنبه هفته گذشته با «هیلا شای-وازان» عضو پارلمان این رژیم دیدار داشت. چند روز بعد از این دیدار، آزمایش ابتلای این نماینده کنست به ویروس کرونا مثبت شد.

به نوشته جروزالم پست، گانتز طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا روز شنبه هفته آینده در قرنطینه می‌ماند و در این مدت از وی تست ابتلا به کرونا گرفته می‌شود.

بنا بر گزارش این رسانه فلسطین اشغالی، روز دوشنبه (دیروز) از گانتز وزیر جنگ و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی تست ابتلا به کرونا گرفته شد و باز هم از او تست گرفته خواهد شد.

قرنطینه شدن این سیاستمدار ارشد صهیونیست در شرایطی صورت گرفته که اختلافات داخلی کابینه ائتلافی حاکم بین ائتلافی آبی و سفید به رهبری گانتز و حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو شدت گرفته و احتمال برگزاری انتخابات پارلمانی برای بار چهارم در کمتر از یک سال اخیر در فلسطین اشغالی قوت گرفته است.

منبع: فارس
بمب گذاری داعش در ورزشگاه آزادی ! + فیلم جالب از سریال خانه امن واکسن کرونا در راه است ! + جزئیات مهم قیمت خودرو99 / این مدل ماشین ارزان شد+ جدول قیمت خبر مهم / سهامداران خرد بخوانند + جزئیات قیمت گوشی موبایل/قیمت گوشی موبایل در4 دی99 + جدول لاستیک دولتی را از کجا بخریم ؟ + شرایط دریافت سلاخی وحشتناک نوعروس توسط شوهرش!+جزئیات یارانه 100 تومانی / شرایط گرفتن یارانه 100 تومانی چیست ؟+ برای دریافت کلیک کنید پشت پرده قتل زن جوان چیست ؟ / ملیحه را چرا کشتند !+ جزئیات دلخراش ارزانی دلار در راه است!+نرخ دلار در ۴ دی 99 خواص کدو تنبل را بدانید + جزئیات سقوط 20 درصدی قیمت خودرو / پیش بینی قیمت خودرو تا پایان سال

برچسب‌ها:

نظر شما