شناسهٔ خبر: 44647526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

حمله تند مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به صدا و سیما/ واکنش کارگردان سریال خانه امن به اعتراض استقلالی ها

مدیر رسانه‌ای استقلال به سکانس سریال خانه امن واکنش نشان داده و نوشته است: بغض و کینه و عداوت با استقلال تا کی و کجا؟!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری دانشجو، شب گذشته یکی از سکانس‌های سریال خانه امن که از تلویزیون پخش می‌شود مربوط به یک تروریست بود که با پیراهن استقلال وارد ورزشگاه شد و همین موضوع بازتاب زیادی داشت و حتی با واکنش باشگاه استقلال هم همراه بود.

حالا محمد کاظمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم یک استوری منتشر کرده و به این موضوع واکنش نشان داده است:

بغض و کینه و عداوت با استقلال تا کی و کجا؟! سریالی که باید عامل وحدت، همدلی و احساس آرامش باشد، شده عامل نفاق! با پول بیت المال و مردم در میان مردم تفرقه ایجاد نکنید و رفتار‌های داعشی و منافقانه نداشته باشید.

کارگردان سریال خانه امن: امشب هم یک نفر با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه می رود 

با احمد معظمی کارگران سریال خانه امن در خصوص توهینی که در این فیلم به هواداران استقلال شده صحبت کردم. وی این گونه از خود دفاع کرد : ادامه سریال را امشب و فردا شب ببینید. امشب هم یک نفر با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه می رود و این طور نیست که ما فقط یک فرد خاطی را به عنوان یک استقلالی معرفی کرده باشیم. 

وی در ادامه افزود: بحث ما مربوط به محبوبیت دو تیم بود که این دشمنان در روزهای شلوغ بازی ها خود را به ظاهر یک هوادار در آورده و به ورزشگاه می روند. به هر حال ادامه فیلم چیزی خلاف تصور اولیه هواداران استقلال است و قطعا ما می دانستیم که در این فیلم نباید فقط یک سویه از هواداران استقلال استفاده کنیم و بررسی های لازم را انجام داده و در سکانس بعدی به اشخاصی که در لباس پرسپولیس خود را به ورزشگاه رسانده اند هم اشاره کرده ایم./صمدی

نظر شما