شناسهٔ خبر: 44645668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سایت خبری بي.بي.سي فارسی ادعا کرد:

بايدن تحريمهاي ايران را برمي گرداند

بی بی سی فارسی: دولت بايدن چاره‌اي به جز بازگرداندن تحريم‌ها ندارد، هر چند كه خود او در مقاله سي‌ان‌ان صحبت از اعمال تحريم‌هاي هدفمند كرده است.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل: بی بی سی فارسی: دولت بايدن چاره‌اي به جز بازگرداندن تحريم‌ها ندارد، هر چند كه خود او در مقاله سي‌ان‌ان صحبت از اعمال تحريم‌هاي هدفمند كرده است.

به گزارش بولتن نیوز، سایت خبری بي‌بي‌سي فارسي که از خبرنگاران درجه چهار و پنج تشکیل شده و عمدتا مشغول کپی پیست از گزارش های دیگران است، ادعا کرد: هدف بايدن از بازگشت به برجام، جلب حمايت‌ بين‌المللي به منظور ايجاد يك جبهه متحد در مقابل ايران، جهت آغاز دور جديدي از مذاكرات و تحقق خواسته‌هاي ديگر آمريكا است


این سایت خبری در ادامه اعلام کرد: تضاد آشتي ناپذير با آمريكا و اسرائيل از ديد رهبر ايران جنبه موجوديتي دارد. از اين‌رو، تلاش‌ بايدن براي باز كردن باب مذاكره در مورد برنامه موشكي و رفتار منطقه‌اي ايران و تغيير برنامه هسته‌اي به احتمال قوي با شكست روبرو خواهد شد. در آن صورت دولت بايدن چاره‌اي به جز بازگرداندن تحريم‌ها ندارد، هر چند كه خود او در مقاله سي‌ان‌ان صحبت از اعمال تحريم‌هاي هدفمند كرده است.

نظر شما