شناسهٔ خبر: 44640729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛

رهایی قاتل نسیم شهری از چوبه دار/شرط بخشش کاشت درخت تا ۳۰سال بود

بهارستان- خانواده پسر جوانی که در جریان یک درگیری به قتل رسیده بود به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) و با گذاشتن دو شرط از خون قاتل پسرشان گذشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خانواده پسر جوانی که در جریان یک درگیری به قتل رسیده بود به خاطر روز میلاد حضرت زینب و با گذاشتن دو شرط از خون قاتل پسرشان گذشت کردند.

طبق گزارش‌ها این جنایت ساعت ۴ صبح ۲۷ شهریور سال ۹۲ در نسیم‌شهر رخ داده بود، که ۲ پسر نوجوان سوار بر خودروی پژو با ۴ پسر درگیر شده و یکی از پژو سواران در این درگیری با چاقو به قتل می‌رسد.

گفتنی است که قاتل برای مدتی به خانه خواهرش پناه برده بود که مأموران در چند مرحله بررسی نهایت متهم نوجوان را داخل کمد دیواری و پشت رختخواب‌ها پیدا کردند و در همان تحقیقات اولیه او جرم خود اعتراف کرد و با اعتراف متهم نوجوان نسیم شهری به قتل، او محکوم به قصاص شد اما جلسات متعدد برای صلح و سازش برگزار شد.

بر اساس این گزارش سرانجام روز گذشته، خانواده مقتول به احترام روز میلاد حضرت زینب و به دو شرط از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند و اولین شرط آن‌ها این بود که قاتل باید به مدت ۳۰ سال در روز جنایت که ۲۷ شهریور بوده و همچنین در روز عاشورا، ۳ نهال درخت در کانون اصلاح و تربیت بکارد و شرط دوم خانواده نیز نقل مکان از نسیم شهر بود تا دیگر او را نبینند.

نظر شما