شناسهٔ خبر: 44640341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

صدور مجوز احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان ۱۷ درصد افزایش یافت

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: صدور مجوز احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان ۱۷ درصد افزایش یافته است که نشان از ارتقای کمی شرکت‌های تولیدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل بویه صبح دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با بیان اینکه صدور مجوز احداث در سطح شهرک‌های صنعتی استان ۱۷ درصد افزایش یافته است، تاکید کرد: این میزان نشان از ارتقای کمی واحدهای صنعتی می‌دهد.

وی با بیان اینکه صدور گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز در ۹ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است، ابراز کرد: جواز احداث ساختمان‌ و گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این مدت در هم‌سنجی با سال گذشته آن از لحاظ مساحت، افزایش‌ نزدیک به سه برابری داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ادامه داد: در ۹ ماه امسال، ۱۶۱ فقره جواز احداث ساختمان در بیش از ۱۳۴ هکتار اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان صادر شده است همچنین در مدت مشابه سال گذشته، ۱۳۸ فقره جواز ساخت در بیش از ۴۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی صادر شد.

آل بویه با بیان اینکه صدور مجوز احداث در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، از نظر تعداد حدود ۱۷ درصد افزایش داشت، گفت:  ۳۵ فقره گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۹ ماه سال گذشته صادر شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار بازار درباره تعداد میزان زمین های واگذار شده، تاکید کرد: گواهی پایان کار در ۹ ماه سال گذشته برای حدود ۲۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد لذا در مدت مشابه امسال این شاخص به بیش از ۷۴ هکتار رسیده است که نشان از افزایش بسیار خوبی می دهد.

نظر شما