شناسهٔ خبر: 44633782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خاخام صهیونیست ِمشاور پادشاه بحرین :

تهدیدهای ایران در پس توافقات عادی سازی قرار دارد ! / منامه مقصد یهودیان خواهد شد/ ملک حمد به دنبال تبدیل اسرائیل به دولتی تاثیرگذار در منطقه است!

خاخام آمریکایی که مشاور پادشاه بحرین است، در تلاش برای توجیه خیانت حکام سازشکار عرب به ملت فلسطین مدعی شد تهدیدهای ایران یکی از دلایل نزدیک شدن برخی کشورهای عربی خلیج فارس به اسرائیل بوده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، مارک اشنایر خاخام آمریکایی که مشاور حمد بن عیسی پادشاه بحرین است، به هدف خائنانه وی اشاره کرد و گفت پادشاه بحرین به دنبال تبدیل اسرائیل به یک دولت تاثیرگذار در منطقه است.

 

وی در گفتگو با روزنامه البلاد بحرین مدعی شد تهدیدهای ایران منبع نگرانی برای کشورهایی همچون امارات و عربستان سعودی است، علاوه بر آنکه این تهدیدها، اسرائیل را هم نگران می کند.

 

این خاخام آمریکایی افزود پادشاه بحرین تاکید کرده است که حفظ ثابت منطقه مستلزم تبدیل اسرائیل به یک دولت تاثیرگذار است و تحقق این امنیت مسئولیت مشترک کشورهای عربی خلیج فارس و تل آویو است.

 

وی با تمجید از حمایت پادشاه بحرین از یهودیان و مسیحیان و هندوها گفت عادی سازی روابط، سبب سوق دادن یهودیان تمام جهان برای سفر به منامه خواهد شد.

 

این خاخام صهیونیست گفت منامه به مقصد مهم گردشگری برای یهودیان جهان تبدیل خواهد شد با توجه به اینکه جامعه یهودی و حضور یهودیان در این کشور پذیرفته شده است.

 

حکومت بحرین با وجود مخالفت اکثر ملت این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی،به همراه امارات در سپتامبر گذشته توافق سازش را با رژیم اشغالگر در کاخ سفید امضا کرد که خشم و نفرت ملت بحرین را به دنبال داشت، اما نیروهای امنیتی آل خلیفه به سرکوب مردم معترض به این توافق پرداختند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما