شناسهٔ خبر: 44572135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی صالحی دستور داد؛

دو هفته زمان برای رفع بوی تعفن فاضلاب بندرعباس/دستگاه‌های مسئول باید خسارت بپردازند

موج نیوز

دستگاه‌های مسئول باید در مدت دو هفته آینده مشکل فاضلاب و بوی تعفن ناشی از آن در بندرعباس را رفع کنند، در غیر این صورت دستگاه‌های مسئول باید خسارت بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب گفت: برای حفظ حقوق مردم و شهروندان ساکن در حاشیه خور‌ها باید مشکل رها شدن پساب به دریا حل شود و در غیر این صورت دستگاه‌های مسئول باید خسارت بپردازند.

علی صالحی افزود: رهاشدن فاضلاب در دریا تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است که علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی، سبب ایجاد بوی بد در شهر شده است.

 

رئیس شورای قضایی هرمزگان گفت: دستگاه قضا با هرگونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در تکمیل نشدن تصفیه خانه بندرعباس برخورد قانونی می‌کند.

صالحی گفت: موضوع فاضلاب شهر بندرعباس در شورای حفظ حقوق بیت المال استان هرمزگان بررسی شده و بر اساس آن باید از ورود پساب به دریا جلوگیری شود.

وی گفت: مقرر شد در جلسه‌ای با حضور دادستان مرکز استان، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل آبفا و نماینده شرکت پیمانکار و دستگاه‌های مربوطه در سریع ترین زمان ممکن معضل فاضلاب برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: دستگاه‌های مسئول پیش از اتمام مهلت قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام کنند.

نظر شما