شناسهٔ خبر: 44527969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی ۱۷۶؛

هوای اصفهان برای عموم ناسالم است

اصفهان – مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۷۶ برای عموم شهروندان ناسالم اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت کیفی هوا در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: وضعیت کیفی هوا در این شهر بیانگر تجمع آلاینده‌های جوی در تمام نقاط شهر است.

وی افزود: بر این اساس در حال حاضر میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۷۶ وضعیت هوای ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در روز گذشته با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است، اضافه کرد: البته باید توجه داشت که کیفیت هوا در ساعات اولیه صبح به شدت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفی در احمدآباد ۱۹۰، استانداری ۱۷۹، خرازی ۱۵۷، دانشگاه ۱۹۳، پروین ۱۶۲ و سگزی ۱۵۵ است، ابراز داشت: کیفیت هوا در همه ایستگاه‌ها بیانگر شرایط قرمز است.

صادقیان در خصوص کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان نیز گفت: هوا در شاهین شهر، مبارکه و نجف آباد به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص‌های ۱۱۳، ۱۲۵ و ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

نظر شما