شناسهٔ خبر: 44499953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

احضار سفرای آلمان و فرانسه

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت :در پی صدور بیانیه های مداخله جویانه سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، وزارت خارجه آلمان و وزارت خارجه فرانسه درارتباط با اعدام روح الله زم، سفرای آلمان و فرانسه به این وزارتخانه احضار شدند.

صاحب‌خبر -

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت :در پی صدور بیانیه های مداخله جویانه سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ، وزارت خارجه آلمان و وزارت خارجه فرانسه درارتباط با اعدام روح الله زم، سفرای آلمان و فرانسه به این وزارتخانه احضار شدند.

مدیر کل اروپای وزارت خارجه اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به بیانیه حمایتگرایانه اتحادیه اروپا و دو کشور اروپایی از عنصر شناخته شده تروریستی و حمایت‌های مالی و معنوی برخی‌ کشورهای اروپایی از عناصر و گروههای تروریست که بطور مشخص اقدامات مجرمانه امنیتی را در همکاری با سرویسهای جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران مرتکب شده و خود نیز بصراحت بدانها اقرار کرده اند، را به سفرای یاد شده ابلاغ نمود و یادآور شد برخی کشورهای اروپایی متاسفانه سالهاست مامن تروریست‌ها از گروهک منافقین گرفته تا جنایتکاران الاحوازیه شده‌اند. اینکه اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان و فرانسه بجای عذرخواهی از ملت ایران و خانواده های شهدای عملیات تروریستی و مجرمانه و پذیرش سهم خود در این اقدامات، مدعی حمایت از عوامل جنایتکار می شوند، قویا محکوم بوده و از اساس مردود است.

 

نظر شما