شناسهٔ خبر: 44486067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در اقدامی ارزشمند توسط یک خیر نیکوکار محقق شد؛

اهدای ویلچر به سالمندان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

موج نیوز

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: در اقدامی ارزشمند و قابل‌تحسین یکی از خیرین نیکوکار و گرانقدر، در راستای رفع نیاز بیماران و سالمندان زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد، تعداد 30 دستگاه ویلچر به آنان اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص گفت: در اقدامی ارزشمند و قابل‌تحسین در راستای رفع نیاز بیماران و سالمندان زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد، تعداد 30 دستگاه ویلچر توسط یکی از خیرین نیکوکار و گرانقدر، اهدا شد.

عامری افزود: ارزش ویلچرهای اهدا گردیده بالغ‌بر 60 میلیون تومان بوده که در اختیار بیماران و سالمندان زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم و روستایی استان هرمزگان قرار گرفته است.

این مقام مسئول ضمن تشکر و قدردانی از خیرین نیکوکار که نسبت به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر توجه خاصی دارند، گفت: خدمت به سالمندان و بیماران زمین‌گیر و معلولان اجری چند برابری، نزد خداوند دارد و اهدای این ویلچرها علاوه بر کاهش بخشی از هزینه‌ها، سبب تأثیرات مثبت و ایجاد روحیه و انگیزه زندگی در این افراد می‌گردد.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان افزود: کمیته امداد به‌تنهایی توانایی رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت به ‌ویژه خانواده‌های دارای بیمار و سالمند زمین‌گیر و همچنین بیماران صعب‌العلاج را نداشته و نیازمند مساعدت خیرین و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاها است.

نظر شما