شناسهٔ خبر: 44436700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیمه نهایی شرق آسیا به پایان رسید

زنده : یک غول و یک فوق ستاره در فینال

دو تیم اولسان هیوندایی و ویسل کوبه دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق را روز یکشنبه آینده برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 13:30 بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با دیدار تیم های اولسان هیوندای و بیجینگ گوآن آغاز شد. در نیمه اول این بازی تیم کره ای دو گل زد تا نتیجه بازی تا حدی مشخص شود و در نیمه دوم نیز بیجینگ باوجود حملات بسیار زیاد نتوانست گلی را به ثمر برساند. در بازی دوم اما کار به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد تا این که سرانجام ... به برتری رسیدند.

از صبح امروز تا حالا، گزارش بازی ها و حواشی این دو بازی را بررسی کردیم که در ادامه می‌توانید بخوانید:

 

اینجا بازی ها و حواشی لیگ قهرمانان را به صورت زنده بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

20:54 - یک توییت :
این ویسل کوبه بدون اینیستا نتونست کار خاصی جلوی سامسونگ ۱۰نفره بکنه!حتی تا مرز باختن هم پیش رفتن.۳ ساعت دیرتر از اولسان ۱۲۰دقیقه بازی کردن.اینیستا هم انگار موقع زدن پنالتی دوباره مصدوم شد.بنظر باید اولسانو فینالیست بدونیم.

 

 


شادی گوتوکو ساکای و کیوگو فروهاشی، پس از فروپاشی کامل نماینده کره جنوبی.
سامسونگ مدل کره 82 دقیقه با یک یار کمتر در برابر ویسل کوبه مقاومت کرد ولی امان از ضربات پنالتی.
حالا پس از ژاوی، اینیستا نیز در کمین پرسپولیس است.

 


20:52: بازیکنان اخطاری 2 تیم ویسل کوبه و اولسان در نیمه نهایی :


اولسان:
تائه کیم مدافع راست فیکس
هو لی وینگر فیکس
هو سین هافبک فیکس
جائه وون هافبک ذخیره
ویسل کوبه :
کیوگو فروهاشی وینگر فیکس
ریو کیکوچی مدافع فیکس
 یوتارو اودا مهاجم ذخیره

 

 

 

20:46-لحظه تاریخی صعود ویسل به فینال آسیا. آنها برای اولین بار در این تورنمنت شرکت کرده بودند.

 

 

 

 

 

هو ایک جانگ بازیکن سابق جیانگسو بار سنگین حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا را به دوش خواهد کشید.او هفتمین پنالتی تیمش را از بالای دروازه ویسل کوبه به آسمان کوبید تا چنین به گریه بیفتد.

 

 

 


20:30 - بازی نیمه هایی بین ویسل کوبه و اولسان هیوندای روز یکشنبه در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد.

 

 

 


20:18 - جشن شادی یاران آندرس اینیستا؛ او تنها یک گام تا تقابل با پرسپولیس فاصله دارد.

 

 

 


20:15 - نوریاکی فوجیموتو پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا تیم ویسل کوبه برنده این بازی حساس شود.

 

 

 


20:10 - آندرس اینیستا پس از زدن ضربه پنالتی پای خود را گرفت و لنگان لنگان به سمت بازیکنان خودی رفت تا مشخص شود آسیب دیدگی دارد.

 

 

 


20:00 - بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

 

19:55 - به طور کلی، 3 دیدار از 4 بازی امسال مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید. النصر در مقابل الاهلی، پرسپولیس در مقابل پاختاکور و اولسان در مصاف با بیجینگ با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و تنها دیدار ویسل کوبه و سامسونگ در پایان 90 دقیقه برنده نداشت.

 

 

 


19:50- آندرس اینیستا سرانجام وارد زمین شد.

 

 

19:44- این برای دومین بار است که دیدار سوون سامسونگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به وقت های اضافه می رود. آنها در سال 2018 و در بازی رفت موفق شدند چونبوک موتورز را در زمین حریف با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کنند و در میان شگفتی همگان، در زمین خود با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند و نتیجه دو بازی رفت و برگشت 3 – 3 مساوی شد. در نهایت این سامسونگ بود که در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و در نیمه نهایی مغلوب کاشیما شد.

 

 

 

 


19:22 - دیدار تیم های ویسل کوبه و سوون سامسونگ 120 دقیقه ای شد.

 

 

 

 

 


18:53 - در حالی که تیم ویسل کوبه در آستانه گلزنی بود، توپ به پشت سر مهاجم این تیم خورد و وارد دروازه نشد تا اتفاقی مشابه با لوکاکو برای گلزن تیم ژاپنی رخ دهد.

 

 

 

 


۱۸:۵۰ - با گذشت یک ساعت از بازی، اینیستا هنوز وارد زمین نشده است.

 

 

 

 

 

 

۱۸:۲۲ - نیمه اول بازی سوون سامسونگ با ویسل کوبه ۱-۱ مساوی تمام شد.

 

 

۱۸:۱۲ - داور پنالتی را برگرداند و خطای پشت محوطه گرفت و نکته جالب این که فوروهاشی این کاشته را تبدیل به گل کرد تا در پایان نیمه اول نماینده ژاپن در موقعیت بهتری قرار بگیرد.

 

 

 

 

۱۸:۰۷ - ادهم مخادمه برخورد دو بازیکن در محوطه جریمه سوون را پنالتی تشخیص داد اما خیلی زود و با بازبینی صحنه، تصمیم گرفت که پنالتی را برگرداند اما به جای کارت زرد به مدافع ویتسل، تائه هوآن هافبک این تیم را اخراج کند.

 

 

 

 


۱۷:۳۷ - سوون سامسونگ در دقیقه ۷ دروازه ویسل را باز کرده؛ نیمه نهایی تمام کره ای؟

 

 

 

 

صفحه رسمی AFC در توئیتر اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که 67 درصد از مخاطبان، معتقدند ویسل کوبه حریف اولسان هیوندای در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

 

 

 

ویسل کوبه در این فصل و در لیگ ژاپن، 7 بار بدون اینیستا به بازی رفته و در دو دیدار برده شده و یک بازی را واگذار کرده است. آنها در 4 مسابقه بدون ستاره اسپانیایی خود نیز به تساوی رسیده اند. اینیستا که در دیدار مقابل شانگهای SIPG مصدوم شد، بازی امروز را از روی نیمکت دنبال می کند.

 

 

 

سامسونگ برای چهارمین بار راهی مرحله یک چهارم نهایی شده است. آنها در سال های 2018 و 2011 با پیروزی در مقابل تیم های چونبوک موتورز و ذوب آهن به دیدار نیمه نهایی صعود کردند ولی در سال 2010 مقابل سئونگنام شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. ویسل کوبه نیز برای اولین بار است به این مرحله صعود می کند.

 

 

۱۶:۵۵- ویسل کوبه در 10 دیدار از 14 بازی قبلی خود در همه رقابت ها شکست خورده است و تنها در 3 بازی برنده شده است. عملکردی فاجعه بار برای نماینده ژاپن. اما سامسونگ با اینکه در لیگ کره جنوبی در رده دهم قرار گرفت و راهی پلی آف سقوط یا بقا شد، عملکرد بهتری داشته و در 11 دیدار اخیر خود تنها یک شکست را تجربه کرده و در 6 بازی نیز پیروز بوده است.

 

 

 

 

 

17:15 - آمار بازی بیجینگ و اولسان؛ حریف ژاپنی با 22 شوت و 8 شوت در چارچوب و 62.6% مالکیت توپ حذف شد.

 

 

16:50 - نکته جالب این که بازیکنان تیم پرسپولیس نیز بازی بیجینگ و اولسان را به صورت دسته جمعی تماشا کردند تا بر بازی حریف احتمالی خود آشنایی داشته باشند. این اتفاق پیش از تمرین امروز قرمزپوشان رخ داد.

 

 

 

 

۱۶:۴۵- آخرین باری که دو تیم کره ای و ژاپنی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر روبرو شده اند، به سال 2015 باز میگردد. دیدار چونبوک موتورز کره جنوبی و گامبااوزاکا ژاپن در مجموع با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده ژاپن تمام شد و اکنون پس از 5 سال یک بار دیگر نمایندگان ژاپن و کره روبروی یکدیگر قرار گرفته اند.

 

 

 

۱۶:۳۰- ترکیب ویسل کوبه اعلام شد و نکته مهم، حضور اینیستا بر روی نیمکت این تیم است. ستاره ویسل کوبه در دیدار قبلی دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

 

 

 

 

۱۶:۲۵- دیدار ویسل کوبه و سامسونگ، تکراری ترین دیدار لیگ قهرمانان آسیاست. این دو تیم در رقابت های امسال، برای سومین بار به مصاف هم می روند. بازی رفت دو تیم در مرحله گروهی و پیش از شیوع کرونا، در استادیوم جام جهانی سوون با یک گل به سود ویسل کوبه به پایان رسید و بازی دوم نیز در استادیوم الجنوب با 2 گل به نفع سامسونگ تمام شد و این دو تیم از گروه خود صعود کردند و اکنون در مرحله یک چهارم نهایی برای سومین بار به مصاف هم می روند.

 

 

۱۶:۲۰ - با حذف بیجینگ چین، نمایندگان این کشور شانس رسیدن به فینال آسیا را از دست دادند. آن ها چهار تیم پرستاره و گران قیمت داشتند اما در نهایت مغلوب تیم های چینی و ژاپنی شدند.

 

 

 

 

۱۶:۰۵- پیام هایی که هواداران ویسل کوبه از ژاپن برای تشویق تیمشان فرستاده اند را مشاهده می کنید. این پیام ها در رختکن تیم ژاپنی نصب شده تا یاران اینیستا با دیدن آن، انرژی گرفته و بتوانند از سد سامسونگ عبور کنند. امروز روز بزرگی در تاریخ ویسل کوبه خواهد بود.

 

 

 

 

 

۱۶:۰۰- ناکامی بزرگ برای بازیکنانی که روزگاری مچ تیم هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و دورتموند را خوابانده بودند. رناتو آگوستو که 33 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته بود و همین 2 سال پیش دروازه بلژیک و قبل تر دروازه دورتموند را باز کرده بود و جاناتان ویرایی که سابقه گلزنی به غول های اسپانیا را دارد، در برابر دفاع منسجم اولسان کاری از پیش نبردند و با اولین پرواز به پکن بازمیگردند.

 

 

 

۱۵:۱۹ - اولسان هیوندای با دو گل جونیور توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. از ساعتی بعد بازی دوم بین ویسل و سوون سامسونگ برگزار می‌شود.

 

 

 

۱۵:۰۰ - شاگردان برونو گنسیو تا دقیقه هشتاد توانستند ۱۹ موقعیت خلق کنند اما هیچ یک تبدیل به گل نشده است.

 

 

 

۱۴:۴۵ -در ترکیب اولسان لی کئون هون برنده توپ طلای آسیا در سال ۲۰۱۲ هم حضور دارد. آیا او می‌تواند این بار به قهرمانی آسیا برسد؟

 

۱۴:۴۵ -در ترکیب اولسان لی کئون هون برنده توپ طلای آسیا در سال ۲۰۱۲ هم حضور دارد. آیا او می‌تواند این بار به قهرمانی آسیا برسد؟

 

 

 


۱۴:۳۷ - نگرئو با ثبت دو گل مقابل بیجینگ چهار گله شد و حالا یک هت‌تریک تا آقای گلی فاصله دارد.

 

 

 

 


۱۴:۱۵ - نیمه اول با پیروزی ۲-۰ نماینده کره جنوبی به پایان رسید.

 

۱۴:۰۰ - نگرئو با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه گل دوم را هم زد.

 

 

13:44 - تیم اولسان با ضربه قیچی جونیور نگرئو که با دست مدافع سوون سامسونگ برخورد کرد، صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه را خود جونیور تبدیل به گل کرد.

 


13:30 - دیدار تیم های اولسان و بیجینگ در استادیوم الجنوب که محل برگزاری فینال بازی ها نیز هست، آغاز شد.

 

 

 

13:12 - در یک نظرسنجی که یکی از کانال های هواداری پرسپولیس انجام داده، تقریبا نیمی از مخاطبان اعلام کرده اند که صعود ویسل کوبه، کار را برای قهرمانی پرسپولیس سخت تر می‌کند.

 

 

 

13:00 - ترکیب اولسان هیوندای و بیجینگ گوان؛ در ترکیب تیم چینی مدافع کره ای این تیم نیز حضور دارد.

 

 

12:48 - در شرق آسیا تلاش ها برای صعود به فینال ادامه دارد و در منطقه غرب نیز اگرچه پرسپولیس در زمین بازی را به نفع خود خاتمه داده اما حریف این تیم یعنی النصر همچنان پیگیر پرونده های شکایت است. آن ها در جدیدترین اقدام خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت بی عدالتی در دادرسی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده اند.

 

 

 

 

 

12:45 - فاکس اسپورت آسیا نوشته که پرسپولیس پس از 11 هفته صبر، بی صبرانه در انتظار شناخت فینالیست آسیاست تا برای اولین بار قهرمان این رقابت ها شود.

 

 

 

 

12:36 - از غیبت شانگهای SIPG در نیمه نهایی نمی‌توان به سادگی گذشت؛ سال 2017 در نیمه نهایی به تیم ژاپنی باختند، سال 2018 کاشیمای ژاپن این تیم را حذف کرد، سال 2019 این ماموریت دوباره برعهده اوراوا ردز بود و امسال هم باز یک تیم ژاپنی یاران اسکار را کنار زد.

 

 

 

 

12:31 - پرسپولیس دو بار با سوون سامسونگ دیدار کرده؛ یک بار سال 1380 با باخت 2-1 از صعود به فینال بازماند و یک بار پیش تر در سال 1379 با پیروزی مقابل این تیم به مدال برنز رسید.

 

 

 

12:23 - کیم مین جائه مدافع وسط کره ای تیم بیجینگ چین، چهره ویژه بازی امروز با اولسان است که باید برای حذف نماینده کشورش تلاش کند. او 30 بازی ملی با پیراهن تیم ملی کره جنوبی انجام داده است.

 

 

 

12:19 - دکتر زهره هراتیان و دکتر لیزل از نیوزلند، نخستین بانوانی هستند که به عنوان افسر پزشکی در مسابقات مردان لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته اند.

 

 

 

 

 

12:14 - بیجینگ گوان یک رکورد استثنایی برابر حریف امروزش اولسان هیوندای دارد: 4 بازی، 4 باخت. البته که این رکوردها در بازی رودررو چندان اهمیت ندارند اما اولسان نشان داده که تیم طراز اول و قدرتمندی است که ادعای قهرمانی نیز می‌کند.

 

 


12:08 - افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی شیجیاژوانگ: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه بازیکنانی که در این تیم بازی کرده‌اند جنگنده بوده‌اند. قلب و روح آن‌ها بزرگ است و می‌توانند قهرمانی در آسیا را جشن بگیرند. دوست دارم این اتفاق بیفتد و سید جلال حسینی جام قهرمانی را بالای سرش ببرد. ممکن است تیم‌های شرق از خیلی جهات برتری داشته باشند اما پیراهن پرسپولیس و عشق و تعصبی که بازیکنان ایران دارند جبران کمبودها را خواهد کرد

 

 

 

 

11:59 - تیم سوون سامسونگ در آخرین بازی مرحله گروهی توانست با دو گل ویسل کوبه را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند؛ آیا آن ها امروز هم موفق به این کار خواهند شد؟

 

 

۱۱:۵۲ - رسانه های عربی گزارش داده‌اند که تیم بیجینگ از پشتیبانی بهتری نسبت به بقیه تیم های شرقی برخوردار بوده است. آن ها نوشته‌اند که یک تیم ۸ نفره ابزار و تجهیزات مورد نیاز بیجینگی ها را جابجا می‌کنند.

 

 

11:41 - نکته جالب این که در میان تیترهای متعدد روزنامه های داخلی ایران، هیچ جای صفحه یک روزنامه های پرتیراژ ورزشی به دو بازی منطقه شرق اختصاص ندارد.

 

 

11:35 - بازی ویسل کوبه با سوون سامسونگ ساعت 23 به وقت ژاپن برگزار خواهد شد!

 

 

 

۱۱:۳۰ - تیم های باقی منطقه شرق آسیا روی هم ۸ قهرمانی در لیگ های خود دارند؛ نکته جالب این که کاپیتان پرسپولیس نیز همین تعداد قهرمانی در لیگ به دست آورده و پرسپولیس، فینالیست منطقه غرب با ۱۳ جام قهرمانی لیگ سراسری پرافتخارترین است. 

 

 

 

 

۱۱:۱۵ - چهره ویژه چهار تیم باقی مانده در منطقه شرق، آندرس اینیستاست؛ بازیکنی که یک تنه تیمش را تا این مرحله بالا آورده و حالا امیدوار است که کار نشدنی ژاوی را انجام دهد و قهرمان آسیا شود.

 

 

 

۱۱:۰۰ - برنامه امروز لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی اول ساعت ۱۳:۳۰ و بازی دوم ساعت ۱۷:۳۰

نظر شما