شناسهٔ خبر: 44410300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جزئیات امدادرسانی‌های سازمان امداد و نجات در آبان ماه

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات عملیات امدادرسانی در آبان ماه توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار ماموریت‌های امداد و نجات در آبان ماه اظهار کرد: در این مدت در مجموع هزار و ۳۱۳ ماموریت ترافیکی، ۳۵ مورد ماموریت حوادث جوی و ۱۶۱ مورد ماموریت کوهستان انجام شده است.

او با اشاره به اینکه بیشترین ماموریت ترافیکی در استان گلستان، اصفهان و مازندران بوده است بیان کرد: در مدت یاد شده ۷۶۷ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۵۵ مصدوم خدمات سرپایی دریافت کردند و ۳۶۰ مصدوم رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: همچنین بیشترین عملیات نجات فنی در ماموریت‌های ترافیکی استان‌های کرمان با ۴۰ مورد، سیستان و بلوچستان با ۳۲ مورد و قم با ۲۱ مورد بوده است.

ولی پور با بیان اینکه ۳۵ مورد ماموریت در حوادث جوی انجام شد، عنوان کرد: ۴۹۶ نفر خدمات امدادی دریافت کردند و بیشترین امدادرسانی‌ها در استان‌ها فارس با ۲۱۶ نفر، آذربایجان غربی با ۸۵ نفر و بوشهر با ۷۸ نفر بوده است.

او با اشاره به ۱۶۱ ماموریت کوهستان در آبان ماه تصریح کرد: ۳۵ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۱۲ مصدوم خدمات سرپایی دریافت کردند همچنین بیشترین ماموریت ترافیکی در استان‌های تهران با ۱۸ مورد، فارس با ۱۴ مورد و مازندران با ۱۲ مورد بود.


 

نظر شما