شناسهٔ خبر: 44404949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزارت تعاون به آسیب دیدگان از سیل در استان بوشهر تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌کند‌

گروه استان‌ها ـ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در استان بوشهر گفت: این وزارتخانه به آسیب دیدگان استان بوشهر که کسب‌وکار خود از دست داده‌اند تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کریم یاوری ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده استان بوشهر در شهرستان دشتستان با اشاره به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: در بازدید میدانی که انجام شد نیازهای آسیب دیدگان مورد توجه قرار گرفت و به ستاد وزارتخانه اعلام می‌شود.

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر توجه به التیام آلام و دردهای سیل‌زدگان گفت: وزارت تعاون تلاش خود را در رسیدگی به سیل‌زدگان مورد توجه قرار می‌دهد که امید می‌رود بخشی از مشکلات آسیب دیدگان برطرف شود.

یاوری، توجه به کسب‌وکارهای آسیب دیده و احیا مشاغل از بین رفته را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: کسب‌کارهایی که در جریان سیل دچار صدمه شده و یا از بین رفته است، افراد تحت پوشش بیمه به آنان  مستمری بیمه بیکاری پرداخت می‌شود و کارگاه‌های آسیب دیده با هماهنگی بانک‌ها تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی پرداخت این وام‌ها را از طریق بانک‌های مرتبط با وزارت تعاون و صندوق کارآفرینی دانست و بیان کرد: بر اساس وظیفه انسانی، اسلامی، دینی و میهنی، نسبت به همنوعان حادثه‌دیده و آسیب‌دیده در نقاط مختلف کشور خدمات‌رسانی و کمک‌رسانی می‌شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر توجه ویژه به معلولان، توان‌خواهان، مددجویان،کارگران، تعاون‌گران، بازنشستگان افزود: از هیچ کوششی در کمک‌رسانی به اقشار مخنلف آسیب دیده از سیل در استان بوشهر دریغ نمی‌شود.

یاوری از برخی واحدهای کسب و کار آسیب دیده از سیل شامل مرغداری‌ها و سالن تخریبی پرورش مرغ  و دامداری‌ها که در جریان سیل در شهر وحدتیه دشتستان دچار خسارت و آسیب شدند بازدید کرد.

انتهای پیام/190/ش

نظر شما