شناسهٔ خبر: 44343528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

هشدار در خصوص وجود توطئه‌های بزرگ علیه الحشد الشعبی

ابنا

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت: الحشد الشعبی در معرض توطئه های بزرگی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ "فالح الفیاض" رئیس سازمان الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) درباره توطئه‌ها برای تخریب چهره این سازمان هشدار داد.

وی در مراسم نخستین سالگرد شهادت "احمد مهنه" از تصویربرداران سازمان الحشد الشعبی با هشدار درباره توطئه‌ها برای تخریب چهره این سازمان گفت: رزمندگان الحشد الشعبی نگهبانان ملت عراق هستند و وفادار آنها باقی خواهند ماند و با کسانی که می‌خواهند کشور را سرنگون کنند، مبارزه خواهند کرد.

فالح الفیاض تاکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی از مردم و برای مردم عراق هستند و از این کشور پاسداری می کنند. الحشد الشعبی از دل ملت برخاست؛ وقتی که نهادهای رسمی فرو ریخت. الحشد الشعبی بیانگر خواسته های مردم و مدافع واقعی آنها است.

وی افزود: الحشد الشعبی ابزار سرکوبگری یا ابزاری در دست یک ظالم یا فاسد نیست؛ بلکه ابزار گسترش آرامش و ثبات در کشور است. الحشد الشعبی در چارچوبی قانونی به ملت خدمت می کند اما در معرض توطئه های بزرگی قرار دارد.

رئیس سازمان الحشد الشعبی ادامه داد: الحشد الشعبی ما در سایه بصیرتی که نسبت به خود دارد، گام برمی دارند زیرا براساس فتوای مرجعیت آغاز بکار کرد. جوانان ستون فقرات الحشد الشعبی را تشکیل می دهند. برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها توسط اداره رسانه الحشد الشعبی می‌تواند جوانان را درباره اهداف و خط مشی الحشد الشعبی روشن‌تر کند.

وی، شهید احمد مهنه را شهید بصیرت دانست و تصریح کرد: احمد مهنه عکاس الحشد الشعبی هم در حال پوشش مطالبات مشروع ملت عراق در میادین اعتراضات به شهادت رسید. اهالی رسانه الحشد الشعبی ماموریت مقدس خود را با به تصویر کشیدن جانفشانی های دلاوران این سازمان ایفا می کنند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند که الحشد الشعبی را مخالف معترضان نشان دهند؛ اما این خیالی باطل است، زیرا الحشد الشعبی مدافع واقعی ملت عراق و بیان کننده واقعی خواسته‌های آنها خواهد بود.

گفتنی است که احمد مهنه از عکاسان خبری و عضو گروه رسانه‌ای الحشد الشعبی، روز جمعه 15 آذرماه 1398 در تظاهرات مسالمت آمیز در بغداد به دست جنایتکاران مزدور و اغتشاشگر، با ضربات چاقو به شهادت رسید.

....................
پایان پیام/ 268

نظر شما