شناسهٔ خبر: 4432809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اميدواريم شاهد موفقيت برانکو و سربلندي پرسپوليس باشيم

قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: با برانکو ايوانکوويچ، تلاش شما بازيکنان، حمايت هواداران و همدلي پيشکسوتان آينده پرسپوليس را مي‌سازيم.

صاحب‌خبر -

 به نقل از باشگاه پرسپوليس؛ محمدحسين نژادفلاح در مراسم معارفه برانکو ايوانکوويچ و دستيارانش در جمع بازيکنان گفت: قبل از هر چيز بار ديگر از زحمات و تلاش‌هاي آقاي درخشان تقدير و تشکر مي‌کنم و جا دارد از آقاي عبدي و ديگر دستياران آقاي درخشان آقايان؛ نادر باقري، عليرضا امامي‌فر، مسعود مومني و محمد منتظري که به رغم جدايي آقاي درخشان با درک شرايط و تعصب به پرسپوليس به فعاليت خود ادامه دادند، تشکر ويژه داشته باشم و خوشحالم که آقاي برانکو ايوانکوويچ را با کارنامه خوب و درخشان به عنوان سرمربي جديد به شما معرفي مي‌کنم.


وي افزود: آقاي برانکو نيازي به معرفي بنده ندارند و يک مربي کاملا شناخته شده و موفق در فوتبال ايران و سوابقي خوب در فوتبال آسيا و کرواسي هستند. مذاکرات ما با ايشان نتيجه بخش بود. آقاي برانکو قراردادشان را ثبت کردند و اميدواريم شاهد موفقيت ايشان و سربلندي پرسپوليس و هوادارانش در ادامه فصل جاري و رقابت‌هاي فصل آتي باشيم. انشاءا... با درايت آقاي برانکو و همکارانش، تلاش بازيکنان و مجموعه عوامل تيم از کادر پزشکي و تدارکات گرفته تا تيم پشتيباني باشگاه و حمايت همه جانبه هواداران و همچنين همدلي پيشکسوتان شاهد درخشش پرسپوليس با آينده‌اي سرشار از موفقيت داشته باشيم.


نژادفلاح در ادامه، پاناديچ دستيار کروات برانکو، تايهوميير مربي بدنساز را معرفي کرد و گفت: خوشحاليم که آقاي عبدي به فعاليت خود ادامه خواهند داد و امروز نيز روي نيمکت تيم مسووليت فني دارند و خوشحالم که آقاي کريم باقري را بار ديگر در پرسپوليس مي‌بينيم و مايه افتخار است که اين بازيکن پر افتخار و با اخلاق تاريخ پرسپوليس و فوتبال ايران را به عنوان يکي از سرمايه‌هاي باشگاه پرسپوليس امروز به عنوان دستيار آقاي برانکو به شما معرفي مي‌کنم. آقاي عبدي و باقري به عنوان دستياران ايراني برانکو فعاليت خواهند کرد و مطمئن هستم امروز با تمام وجود مقابل تيم النصر عربستان بازي خواهيد کرد و دل هواداران را شاد مي‌کنيد.


نژاد فلاح تصريح کرد: نتايج خوبي در دو بازي اول پرسپوليس مقابل لخويا و بنيادکار بدست آمد و در بازي رفت مقابل النصر نيز غافلگير شديم وگرنه مي‌توانستيد همچون دو بازي اول نتيجه بگيريد. امروز مردم ايران چشم انتظار موفقيت شما هستند و همه برايتان دعا خواهند کرد تا موفق باشيد. اين بازي اهميت خاص خودش را دارد و ترديدي ندارم که با تمام وجود به ميدان مي‌رويم و دل هواداراني که در استاديوم شما را تا آخرين لحظات تشويق مي‌کنند و آنهايي که در منازل خود براي سربلندي‌تان دعا مي‌کنند را شاد مي‌کنيد.

نظر شما