شناسهٔ خبر: 44279161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله شد

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله منصوب شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز ؛ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله و جمعی از فرماندهان و مسئولین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر گزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده و تاکید بر اینکه دشمنان باید تقاص خباثت ها و توطئه های خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران را بدهند ، اظهار کرد:تمامی مکتب ها و نظام های سیاسی در این اصل اتفاق نظر دارند که شکل‌گیری و دوام نظام ها به اقتدار آن است؛ در دین مبین اسلام کسب و ارتقای قدرت در تمامی عرصه ها واجب است و شهیدانی که در این مسیر تلاش و مجاهدت می‌کند در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارهستند.

وی افزود: وجه تمایز و قوه اصلی اقتدار آفرین ما برابر دشمن ایمان واعتقاد راسخ و به معنای واقعی معرفت انقلابی و بصیرت دینی است که می‌بایست برای حفظ و ارتقای آن همواره تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمنان امروز حمله به نمادهای فرهنگی ما را در دستور کار قرار داده اند گفت: در صیانت از این نمادها و برابر جنگ فرهنگی دشمن باید با جدیت ، هدفمندی و قاطعانه بکوشیم.

در پایان این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله معرفی و از تلاش هاو زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری پور در مدت تصدی مسئولیت تقدیر شد.



نظر شما