شناسهٔ خبر: 44277788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس: استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای "مناطق جنگی" به تصویب رسید

گروه استان‌ها - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنسشتگان از مزایای حق مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این استفساریه یازدهم آذر ماه در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رأی بالایی به تصویب رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رأی دو سوم نمایندگان مجلس بود که با پیگیری و تلاش نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

رشیدی بیان کرد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگان کرمانشاه دفاع سرسختی از این استفساریه داشتند که امروز این تلاش‌ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این بار در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل 75 قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

وی افزود: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: سختی‌ها و آسیب‌های جنگ برای این بازنشستگان بوده است و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

وی افزود: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستان‌های استان کرمانشاه که جز مناطق جنگی دسته‌بندی شده‌اند از جمله کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، قصرشیرین و غیره از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/831/ی

نظر شما