شناسهٔ خبر: 44196042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر دفاع: راه شهید فخری زاده با قدرت ادامه خواهد یافت

امیر حاتمی گفت: همکاران و شاگردانی که این شهید بزرگوار در حوزه‌های مختلف با توجه به ابعاد متعدد شخصیتی خود تربیت کرده است راه وی را ادامه می‌دهند و راه وی با قوت، سرعت و اطمینان ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزیاری تسنیم، امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دافاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز پس از حضور در منزل شهید محسن فخری زاده در جمع خبرنگاران گفت: حق شهید بر گردن همه ما این است که مراسمی با شکوه و در خور شأن این شهید عزیز برپا کنیم، اما با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، امروز خدمت خانواده شهید فخری زاده در منزل رسیدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: خانواده ایشان هم مثل خودشان فرهیخته و دارای روحیه‌ای بسیار بالا هستند و درخواست همه آنان این است که راه شهید فخری زاده را با قوت ادامه دهیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: تنها خواسته همسر ایشان این است " اجازه ندهید راه شهید بسته بماند و راه او را ادامه دهید".

امیر حاتمی گفت: من هم به همسر شهید اطمینان دادم که حتماً همه ما، همکاران و شاگردانی که این شهید بزرگوار در حوزه‌های مختلف با توجه به ابعاد متعدد شخصیتی خود تربیت کرده است راه وی را ادامه می‌دهیم و راه وی با قوت، سرعت و اطمینان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به برکت خون این شهید عزیز خانواده ایشان با سربلندی کار‌های ایشان را با قوت ادامه خواهند داد.

وزیر دفاع اظهار داشت: شهید فخری زاده انسان مخلص، پرتلاش، متبکر و خلاق بود که همه عمر خود را صرف کار‌های پژوهشی در حوزه‌های مسئولیتی خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما