شناسهٔ خبر: 44185880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

واکنش آمریکا و اسرائیل به ترور محسن فخری‌زاده

صاحب‌خبر -

رویترز گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا و دفتر نخست وزیری رژیم اسرائیل از اظهار نظر درباره ترور محسن فخری زاده خودداری کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی ترور امروز محسن فخری زاده دانشمند کشورمان در دماوند گفت که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دز این باره اظهار نظری نمی کند.

همچنین پنتاگون نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پی ترور امروز محسن فخری زاده در آب‌سرد دماوند،  در صفحه توییترش پیام توییتری صفحه روزنامه نیویورک تایمز را در این باره بازنشر داد.

نیویورک تایمز در این باره در صفحه توییترش با مطرح کردن ادعاهایی نوشت: رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که دانشمند ارشد هسته ای این کشور در شمال ایران مورد هدف یک تیراندازی مرگ بار قرار گرفت. او به عنوان جریان پشت پرده برنامه تسلیحات هسته‌ای این کشور در نظر گرفته می شد.

ترامپ همچنین پیام توییتری یک خبرنگار به نام یوسی مِلمان را در این باره بازنشر داد که با مطرح کردن ادعاهایی گفته بود:  طبق خبرهای داخل ایران،  محسن فخری زاده در دماوند،  شرق تهران ترور شده است.  او سرپرست برنامه مخفی نظامی ایران بود و سال ها تحت تعقیب موساد بود. مرگ او یک ضربه بزرگ روانی و حرفه ای برای ایران است.

انتهای پیام

نظر شما