شناسهٔ خبر: 44184993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

وزیر دفاع جزییات حمله تروریستی به «شهید فخری زاده» را اعلام کرد/ تیراندازی و سپس انفجار یک نیسان مواد منفجره/ آن شهید یکی از پیشگامان مبارزه با کرونا هم بود

اختصاصی ابنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهید فخری زاده به عنوان یکی از افراد پیشگام در زمینه مبارزه با کرونا شناخته می شد و مجموعه تحت مدیریت این شهید، کیت تشخیص کرونا را ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارتباط زنده با خبری 20:30 شبکه دو به بیان جزئیات ترور شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) پرداخت.

سرتیپ "امیر حاتمی" گفت: شهید فخری زاده در یک سفر در اطراف تهران مورد حمله تروریستی قرار گرفت و نیروهای حفاظت وی با تروریست ها درگیر شدند که در نهایت شهید فخری زاده و دو تن از همراهانش مجروح شدند.

وی ادامه داد: ابتدای خودروی حامل شهید فخری زاده مورد تیراندازی قرار گرفت و سپس یک خودروی نیسان حامل مواد منفجره بعد از 15 ثانیه در فاصله حدود 20 متری این شهید منفجر شد که مجموع این ها موجب مجروحیت شدید شهید فخری زاده شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) بود. او وجهه بالای علمی داشت و دارای نوآوری بود و به عنوان یکی از افراد پیشگام در زمینه مبارزه با کرونا شناخته می شد و مجموعه تحت مدیریت این شهید، کیت تشخیص کرونا را ساخت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هر جایی که برای مردم عزیز ایران کار مؤثری انجام دهد را مورد هدف قرار می دهد.

شایان ذکر است که محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عصر امروز جمعه 7 آذر 1399 به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید.

.......................
پایان پیام/ 268

نظر شما